Gå til innhold

Håper det skjer noe nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går hadde jeg masse kynnere, mer intensivt enn før, og i morges klokken seks begynte jeg såvidt å kjenne antyninger til menssmerter som kom og gikk.

Fra syvtiden tok det seg opp, og det jeg kjenner nå må være rier - det er i alle fall h.....vondt. Kjenner det i korsryggen og nederst i magen, ganske regelmessig men med ca 8 minutts mellomrom foreløbig - så fikk beksjed av føden om å prøve å vente hjemme så lenge som mulig siden jeg er førstegangs. Vannet har ikke gått, og ikke har jeg hatt blødning, så det kan jo stoppe opp igjen, men håper det er i gang nå.

Kjenner oss veldig uerfarne nå, skjønenr emd ett de som har besøk av moren sin eller søstre som har født eller andre som kan kjenne igjen tegn og forklare hva som skjer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende.. Mine veer stoppet opp i natt,men jeg har 4 uker igjen. Håper det ikke gjør det med deg og at det går din vei nå. :) vanskelig å vite hva som er hva osv med alle de gravide greiene.. Uansett masse lykke til!! :)

Skrevet

Så kos da, en liten julepresang på forskudd liksom.

Da jeg ventet nummer en fikk jeg kommer til når det var ca fem min ellom riene (men så hadde jeg tegn til sv.forgiftning)

De tok vanet på sykehuset, da det ikke var tegn til at det gikk av seg selv.

Masse lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...