Gå til innhold

vi har ikke råd til julegaver..

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har ikke råd til julegaver i år.alt må gå i regninger.har forklart det til mamma og hun sa det ikke gjorde noe.hun visste hvordan det var.snille mamman min.typen sine foreldre blir nok ikke så forståelsesfulle,men det driter jeg i.må bli sånn i år.dessverre.har også sagt at vi ikke skal ha noe igjen,vi kan ikke få når vi ikke kan gi.så lenge barnet vårt får så gjør det meg ikke noenting.

selv om jeg føler meg veldig dum.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, så trist det må være.

Men selv om dere ikke har råd til å gi, håper jeg dere får uansett :-) De andre får jo ikke dårlig råd selv om dere har det. Håper svigers er forståelsesfulle.

Håper inderlig at dere får en koselig jul sammen alikevel :-)

Skrevet

følder med deg var sånn vi måtte gjøre det i fjord det, bra alle forstod oss, men kjøpte en liten ting til våre søsken etter jul dem er fra 7-17år så syntes det var greit og dem ble veldig glad:)

god jul

Skrevet

føler meg så ufattelig dum.vi er abslutt ikke fattige,lever kjempe fint,men pengene strekker ikke til denne mnd.

hi

Skrevet

Så trist. Men hva med å gi bort gaver som ikke koster noe?

Lag gavekort hvor du/dere tilbyr en "tjeneste" som du vet den andre personen setter pris på?

Håper at dere får selv om dere ikke gir. Det er tanken bak som teller. Har jeg råd synes jeg det er hyggelig å kunne gi en liten gave eller oppmerksomhet til personer jeg bryr meg om. Uten å forvente gave tilbake!

Ønsker dere en riktig god jul! :)

Skrevet

nei de trenger ikke forvente noe tilbake.men jeg kommer til å føle meg totalt idiot om jeg sitter å pakker opp gaver mens de som jeg har fått av ikke får av oss.

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...