Pærefrø Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Da vi stod opp i stad, så hadde vi litt dårlig tid. Jeg raser inn på badet, og der ligger pus. Jeg tråkker jo selvfølgelig på kreket og katta hyler og løper ut. Jenta mi står på doen og skal kle av seg, da ser jeg ned på gulvet.......der ligger det ei dau mus....og jeg løper opp til mannen og ber han om å komme seg ned, for det der ville ikke jeg ta i. Joda sier han, bare ta litt papir å ta den med å hiv den ut... Da jeg kommer ned får jo jenta mi øye på dette her og hyler, ho blir jo redd. Jeg får det der greiene ut, og da ser jeg alt blodet. Musa var hel....så mulig det der kattekreket hadde hatt seg et lite måltid tidligere.... Vi kom i barnehagen og jenta mi roper ut at vi hadde en død mus på badet, de i bgh så rart på meg, så jeg bare nikka.... Så nå har ho litt å fortelle i samlinga... Og mor må vaske badet, eller sterilisere det er vel et rettere ord...og far i huset har en ting å gjøre, og det er å tette det hullet der den har klart å komme seg inn....Og jeg sier bare takk og lov at katta var inne i natt
Pærefrø Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2007 Ja Han er det Er bare et halvt år også
Pærefrø Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2007 Ja Vi har vært heldige med han
Pærefrø Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2007 han får egentlig ikke lov å gå der han tok musa, men akkurat nå gjør det ingenting Flinke pusen min Han skal få være inne i natt også Og nå må jeg gå å sterilisere badet...hoho...kjempegøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå