*Jej* Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Hvilke svangerskapsbøker vil dere anbefale?
Erisa* Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Jeg er veldig fornøyd med Gro Nylanders "På vei". Vet det er en del som ikke liker stilen hennes, men jeg liker henne:) Syns også at "Mamma for første gang" er god, gir god innføring i amming bl.a (i den grad man kan være forberedt på sånt bare fra å lese.. Tror nok at amming er en praktisk, og ikke teoretisk, kunst...)
*Jej* Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2007 Ja, jeg haddde egentlig tenkt å gå for den pakken av Gro Nylander, som de reklamerer for på disse sidene! Har du lest den siste boka som heter: Lille venn, hva nå? Hva synes du evt. om den?
*Jej* Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2007 Noen fler som har noen svangerskapsbøker å anbefale?
Erisa* Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Jeg ønsker meg "lille venn hva nå" til jul:) Har ikke lest den enda, har spart på den;) Til en pappa vil jeg anbefale den "verdens beste pappa", hakkespettbok for fedre eller noe sånt. Men den er lite om svangerskapet, mest om tiden etterpå.
*Jej* Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2007 Ok, så spennende da!=) Jeg tror nok jeg går for den Gro Nylander pakken altså! "Verdens beste pappa", skal jeg huske på. Kan jo være et bra gavetips! Tusen takk for hjelpen!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 Hva du kan vente mens du venter,tror jeg den heter... En bok om mange ting vi opplever i svangerskapet som mange andre bøker ike tar opp... Svangerskap fra A-Å er en annen...Skal prøve å finne dem fram og gi mer opplysninger om det
Supermamm Skrevet 17. desember 2007 #9 Skrevet 17. desember 2007 Hvis det er din første vil jeg bare kaste meg på og anbefale På vei jeg også, ser at det ikke ble så mye variasjon i forslag til deg, men denne synes jeg var knall da jeg venta på dattera mi. Mye god info for en som ikke har vært gjennom dette før: )
tertilus Skrevet 17. desember 2007 #10 Skrevet 17. desember 2007 Jeg anbefaler Svangerskapsboken fra Sandvik (gratis). Der står det blant annet om svangerskapet fra uke til uke. Halve boka er til mor og når du snur den er det informasjon til far.
*Jej* Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. desember 2007 tertilus: Mener du den boka vi får gratis av legen? Den synes jeg også er fin!=) Ellers tror jeg kanskje at jeg går for "På vei" i tillegg, har hørt mye skryt om den da:) Tusen takk for svar jenter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå