yasmina Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Ser ikke ut til at mannen rekker hjem til jul, iallefall ikke til vi skal hjem til norge. Saa da kan jeg reise uten han og da risikerer vi at han kommer av plattformen og maa feire jul helt alene her i midtoesten ellers saa kan vi bli, men hvis han da ikke kommer av saa risikerer vi aa sitte alene her, bare jeg og barna. Ahhhhhhhhhhhhh, saa sykt dritt !!!! Og paa toppen av det hele saa sitter jeg og venter paa at min soester skal ringe . Mannen hennes har kreft og de faar i dag vite om sykehuset vil avslutte behandlingen
*Rutletutt* Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Uff, det var mye kjipt på en gang...sender deg en trøsteklem!
Silja FullFres McQueen Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Skikkelig blåmandag hos deg da... =( *trøsteklem*
LivetErEnLek Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Det var mye trist lesning på en gang. Hadde reist hjem jeg var jeg deg.... Kan vel hende søsteren din trenger noen å støtte seg på også..? Hva sier mannen din da?
yasmina Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2007 Har snakket med soes naa og de vil avslutte behandlingen naa. ikke mer aa gjoere.
Silja FullFres McQueen Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 Uff nei, så grusomt... =( Da hadde jeg reist hjem hadde jeg vært deg... SØsteren din trenger deg sikkert mer enn din mann akkurat nå.... =/
LivetErEnLek Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 Uff, stakkars.... Sier de noe om hvor lenge han har igjen da? Kan vel hende dere burde reise hjem, både for å støtte søsteren din, men også for å sagt hadet til svogeren din. Men når sånne ting skjer, må jo mannen din ha rett til å få kommet seg hjem fort som fy?
yasmina Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. desember 2007 Dessverre bor vi midtoesten saa det er ikke helt samme rettighetene her som hjemme. Men blir til at jeg reiser hjem i naa ja. Svoger knakk helt sammen saa de avtalte nytt moete med legene i morgen, da skal bare soes og mamma dra inn.
LivetErEnLek Skrevet 17. desember 2007 #10 Skrevet 17. desember 2007 Nei, vet at det ikke er det samme der nede, men de er jo familiemennesker de også, så det går jo ann å prøve seg.... Ring broder'n og hør om han skal på samme flyet som dere (tror han skal det) og hør om han kan hjelpe deg med ungene. Lang flyreise alene med to små barn.... Mange klemmer fra Stella Polaris med nytt nick
yasmina Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. desember 2007 Hei du ! Kjente deg ikke igjen med nytt nick. Men saken er at min mann jobber for et lite selskap og de har naa mistet noe utstyr ned i en broenn og uten han faar de det ikke opp igjen. Min mann er dessverre ansatt her nede, ikke gjennom Norge paa noe som helst vis. Men jeg flyr ikke alene saa det gaar fint, tilfeldig saa skal min pappa og soester paa samme flyet.Pluss en kompis med sin gutt som er jevnaldret med vaar eldste og ogsaa din bror. Saa det kommer til aa gaa fint akkurat den biten.
LivetErEnLek Skrevet 17. desember 2007 #12 Skrevet 17. desember 2007 Ja, da er i alle fall den biten på plass, men akkurat nå er vel ikke det det viktigste. Får håpe mannen din får ordnet det han skal fort, så han rekker hjem før dere skal reise. Sånn som situasjonen er, kan det vel hende du trenger noen å støtte deg til også.... Krysser fingrene for at det ordner seg for dere så dere kan reise sammen hjem.
yasmina Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 17. desember 2007 Takk, takk. Det hadde vaert trolig herlig aa faa han hjem og en ting har jeg laert her nede, man skal aldri si aldri. Sá faar bare haape til vi evt sitter paa flyet uten han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå