Gå til innhold

Mini SOVER om natten nå! :-) :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan nesten ikke tro det og jeg kan i hvertfall ikke tro det er sant, men etter at vi nattavvendte ham for 7-4 netter siden (tok 3 netter) så hadde han først 1-2 netter han var kjempeurolig (men i dag oppdaget jeg en tann hos ham så det forklarer vel det) så har han sovet tilnærmet rundt de siste to nettene! :-) Og vi som har slitt så voldsomt med sovingen på mini nå siden han var 2 mnd, i flere måneder var jeg heldig om jeg fikk meg 4 timers usammenhengende søvn, ofte ble det bare 2-3 timer, og nå har jeg i to netter sovet 7 timer i strekk! Tror ikke noen som ikke virkelig har kjent nattevåk på kroppen kan skjønne hvor vidunderlig deilig det er for oss dette her nå, det er som magi, som en drøm, som.... ja jeg vet ikke hva. De to andre barna var også slik som babyer og eldstemann vekket oss nesten hver natt til han var 3,5 år så vi vet virkelig å sette pris på de nettene som er gode. Natt til i går sovnet hanvel rundt 19.30 og våknet to ganger om kvelden fordi han ikke fant smokkene sine, men så sov han fint helt til klokken ti over halv syv neste morgen uten å våkne en eneste gang og i natt sov han fra 19.30 og helt til klokken 5 vist nok (da hørte ikke jeg ham, men min mann var inne), da hadde han satt armen fast inni pysjen så min mannordnet det og han sovnet igjen med en gang og som til ti på syv. Helt utrolig. Håper inderlig dette varer,synes vi har hatt mer enn nok nattevåk nå med ungene våres, hehe... Mini er forresten 6 mnd :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...