Gå til innhold

Kompis te sambo er så herlig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få dette ut!

Jeg har vært sammen med samboeren min i over 3 år, har en gutt og venter en til. Jeg elsker samboeren min over alt på jord! Han er verdens beste.. Vi er bestevenner og har masse kjærlighet til hverandre. Problemet er kompisen hans. Hver gang han er i nærheten blir jeg helt rar og stressa og får sommerfulger i magen! Han er så utrolig fin! Merker at det skjer noe når vi ser på hverandre og når vi har vært på fest sammen, er han så veldig på meg! Skal kose og danse og en gang sa han til meg at jeg var deilig. Dette hjelper ikke meg i det hele tatt! Han har jo dame og har hatt det lenge som jeg veit han er lykkelig med så han prøver nok ikke på noe men jeg blir nå helt ør når han driver sånn han driver. Jeg er ikke forelska i han men skikkelig betatt og drømmer om å kysse han og ta på han! Kommer aldri til å gjøre noe for jeg er ikke for utroskap og jeg elsker familien og vil ikke miste det jeg har! Jeg er så redd for at jeg skal si navnet hans i søvne eller no! Håper inderlig det går over for jeg får så dårlig samvittighet! Det pleier å gå bra men så fort jeg ser han igjen, dukker disse følelsene opp! huff! Syns jeg er et dårlig menneske!

Samboeren min fortjener bedre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida!Jeg tror samboeren har en kjæreste han fortjener!

Vi er bare mennesker, og bli betatt av noen andre enn kjæresten,tror jeg ALLE opplever i løpet av livet.

Men det er når du velger å gå videre med det,at saken stiller seg anderledes!

Jeg ville ha snakket med kompisen:og fortalt at du synes dette er litt ekkelt.Du trenger ikke å fortelle han at du er betatt av han,men at han er tross alt kompisen til kjæresten din og at du ikke liker dette!

Forlett han at du er dypt forelsket i kjæresten din og aldri kunne tenkt deg noen annen.

Skrevet

det er stor forskjell på det å være utro og det å være betatt av andre mennesker, man kan ikke noe for hvordan man føler, mens man styrer sine egne handlinger. du er slett ikke noe dårlig menneske basert på hvordan du føler for denne mannen!

jeg har selv møtt flere menn etter min kjæreste som har vekket min interesse, men jeg har latt dem vite hvor jeg står og at jeg er sammen med den jeg vil ha. jeg er sikker på at også kjæresten min har vært betatt av andre kvinner enn meg og at han ser på andre, men det kan jo ikke han noe for.. som hun over meg sier, vi er bare mennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...