Gå til innhold

alle med litt erfaring - Har dere hatt det slik som dette???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da lurer jeg på noe nytt igjen!!!

Vi har gjort alt etter "boka" de siste pp. Hadde mye sex før og etter eggløsning, fulgte alle gode råd. Det jeg opplevde nå var at jeg har hatt mensen murringer siden eggløsning. Er det normalt? Har følt at jeg får mensen hver dag nå siden 8 desember (da var eggløsningen). Rar følelse i kroppen, ikke noe definerbart. Klør veldig på puppene (til tider). Det stikker litt i siden når jeg sitter - også dette til tider. Er det noen som har hatt det slik??????????????????????????++

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, slik har jeg hatt det siden jeg sluttet med p-plaster i begynnelsen av august. Vi er nå i 5.pp, og jeg har lært at "mensmurringer og ømme pupper" behøver ikke å bety noen verdens ting :)

Jeg har vært gravid fire ganger før - og når jeg tenker meg om så hadde jeg ikke et eneste symptom før mensen ikke kom. Slike symptomer som man leser mye om her inn dukket ikke opp før jeg var flere uker på veg.

Skrevet

Hatt det slik mange ganger, uten å ha vært gravid, dessverre.

De er ikke lette å tyde, disse tegnene, og de aller fleste kan bety både svangerskap og mensen/eggløsning..

Skrevet

Jeg har også vært full av slike symptomer uten å ha vært gravid.

Skrevet

Det viktigste når man kjenner etter slik som dette er å skrive ned for hver syklus akkurat hva man kjenner og ikke kjenner, så kan man gå tilbake å se at "aha, sånn hadde jeg det sist også og var ikke gravid". Det funka på meg!

Og jeg vil ikke være med å spre falske håp, for det er litt slitsomt i grunnen, men det du beskriver opplevde jeg når jeg ble gravid (mistet senere). Veldig vondt EL-dagen, og så gikk det liksom aldri helt over igjen. Dagene før IKM var veldig vonde faktisk, og jeg satt bare kjempesur i sofaen og venta på mensen som aldri kom:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...