Gjest Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Hvor bor du? Vil bare si at du virker så j... positiv, snill og søt bestandig...
lenej :o) Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 jøss, dette var da utrolig gøy å koselig å lese på morgenen jo! tusen takk for den! jo, eg har en veldig positiv livsstil, ser lyst på det meste, og mener det er ikke mer negativitet enn det man skaper selv. klart eg kan bli sint noen ganger, som no, når naboen står å banke på noe som får glassene i hylleseksjonen min å klirre, å kommer sikkert til å vekke mini nå.. i verden han styrer med, gamle mannen? er veldig imøtekommende, elsker å møte nye folk, å prater med alle jeg kommer over. noen kan finne det støtende, men eg er ikke så utrulig selvhøytidelig. .sikkert for eg er nordlenning så :) ja, så eg bor da i nord troms, siste kommun før du kommer over til finnmark. trives så godt her, sammen med min kjære og lillegutt. har masse familie rundt oss her, noe som er veldig bra for barnevakt-fronten. her står de i kø! :) hihi.. så. hvem er så du da? ha en vidunderlig dag! :) *klem*
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 he he litt tempement må man jo ha Ellers blir det kjedelig Mistenkte at du var nordlennning ja. Har bodd i Sør Troms i to år, og stor kosa meg der. Elsker landskapet, mørketida, folka og sikkert mye mer. Er egentlig trønder jeg da. Men har flyttet mye rundt. Jeg fikk iallefall ett veldig godt inntrykk da jeg flytta nordover, ikke viste jeg at det var "lov" å si hei til fremmede og naboen når man møtte dem på gata heller. ))) Har vært på både BIM og DIB, men skriver ikke så mye. Men liker veldig godt å lese da. Men med en liten som sover veldig mye, blir der kjedelig å sitte å glo i veggen
lenej :o) Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 ja, kjenne meg igjen der, med gode sove-barn. men mini hold på å få den andre fortanna no, å plages litt med den. så ble litt krøll igår, han sovna ikke før over 10! å våkna no kl halv 6 så.. er godt han sover no da, vi skal kl 12 til fysioterapauten så.. så han skal få sove seg litt kvil no, så han ikke blir så sur der nede.. er veldig greit å bo her nordpå, har bodd her hele livet mitt da. er veldig greie folk her, hvertfall de fleste da. men her som alle andre plasser finnes det jo unntak da.. mørketida elske eg, vinter og snø også. får en helt utrolig energi nå! men får det smelt i trynet når sola kommer tilbake. da begynner vår-slappheten å legge rot i meg, så da sover eg myyyye... no kan eg gå lenge uten søvn..!
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Åh no kom jeg på det..... skikkelig knirkende nordlys en iskald vinternatt ... det var digg det ! Offa meg . jeg er llk min sønn, ett skikkelig murmeldyr. elsker å sove. men en natt med lite søvn innimellom er ikke noe problem, men mange sliter på humøret ja. Ikke finnes det ett problem i verden som gjør at jeg blir liggende søvnløs heller. ganske trist egentlig, andre sier at de lå våkne for di tenkte på noen som hadde det vondt eller lignende, og der lå jeg og snorka. Lillen min fikk to tenner samtidig for to - tre uker siden. Og da var han også litt slik. men da han først sovna sov han lenge og da. Off da håper det ikke er noe alvorlig siden dere må til fysioterapauten ! Ja det er deilig med familie rundt seg ! Vi har flyttet slik at vi bor der jeg vokste opp med familien min rundt oss. Her er det også masse tigging om å være barnevakt ! Koselig det. Godt med ett trygt nettverk synes jeg ! Dere får ha en fin fin dag !
lenej :o) Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 hehe, nei, han er bare litt sein, så dem prøver sånn intensiv-trening nå, 2 ganger i uka i en mnd tid.. litt slitsomt, skulle jo vært på førjulsbesøk hos mamma å pappa da, men kan ikke planlegge når man får ny time etter hvert... men men! eg sover godt eg å, når eg først sover. har bare for mye energi nå eg.. men får jo gjort en del her hjemme da..! :) ha en flott dag du og :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå