Gjest Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Har tenkt å levere han i bhg i dag selv om jeg har begynt permisjonen min. Nå har jeg dusjet og stelt han også har vi spsit frokost sammen =) Det var kjempekoselig. Nå har han fått gele i håret og er ganske så stolt hehe...Skal han få leke litt så går vi i bhg. Henter han klokka 3 tenker jeg.
Mockanin Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Om han trives og har det bra i bhg. så er det ikke gærnt å levere han i bhg. selv om du har permisjon. Det er jo så mye moro som skjer i bhg. nå om dagen også. I alle fall er det sånn hos oss. Kos deg masse i dagene nå frem til fødselen. Hva sier K til at han sknart skal bli storebror? Er vel stor stas det tenker jeg.
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 jA da han har det fint i bhg..Men jeg pleier alltid å ha han hjemme når jegselv har fri . Men jeg ser jo at han liker å leke med de andre i bhg...Uansett henter jeg han tidlig så...Orker ikke så mye nå før jeg er helt ferdig...Hehe joda noenganger er det stas med en lillebror, andre ganger vil han ikke snakke om det..Tror jeg har snakket litt for mye om det...Han har jo ventet mange måneder...Hentet vogna som lillebror skal bruke på lørdag..Han har fått sittet og ligget oppi der da, så det synes han var stas ) Han er også veldig klar for å ta ned babylekene fra loftet..hehe
Mockanin Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Høres ut som han er litt klar for å bli storebror. Er vel litt uvirkelig ennå siden han bare har hørt om han. Blir andre boller når han er der. Kanskje han skal ut og leke med han med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå