Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Er egentlig andregangs, men spør likevel fordi jeg ikke har vært borti slikt med nr 1. Storebror har tatt med seg vannkopper fra barnehagen, og lillesøster på 5 uker ble selvfølgelig smittet. Hun har hatt det i ganske mild form, verken feber eller noe annet. I ettertid har hu imidlertid fått forkjølelse (eller ikke vet jeg hva det er for noe): hun hoster og det gurgler i nesa. Og om natten er hun hele tiden kald på fingrene uansett hva jeg kler på henne, selv om hun er varm på resten av kroppen. Hun har ikke hatt noe feber, og virker ellers opplagt og spiser bra. Bare lurte på om hvor vanlig det var å holde på med forkjølelse i over 1 uke med en baby som er ca 8 uker gammel?? Har time hos legen til onsdag, og det er vanskelig å komme seg dit før det fordi jeg er aleine med 2 små og ikke vet hvor jeg skal gjøre av storebror mens jeg er hos legen med lillesøster. Er det forsvarlig av meg å vente til onsdag eller skal jeg ringe en gang til og bestille time idag??
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Du kan ringe å høre hva de mener om det. Jeg mener det er bedre å komme engang for mye den en gang for lite. =0) Bare ta med gutten din også, det går helt fint det.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Tenkt på det og jeg...problemet er at det er rushtider nå rett før jul og vi kan risikere å sitte på venteværelse i flere timer og vente. Tror det kanskje kan bli påkjenning for lillesøster dette her, men hva vet jeg
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Jeg synes ikke det at du må vente med en så liten baby. Men du må si fra , ring nå .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå