Gjest Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Det var min mor som var så overraska over at jeg ikke hadde på småen body under pyjamasen, for de hadde alltid på oss slike skjorter. Jeg har aldri tenkt på det, og småen er ikke kald. Men hva er vanlig? Har dere på body under pyjamasen?
*Rutletutt* Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Jeg har kortermet body under - syns ikke bleien blir holdt skikkelig på plass uten...
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Enig med Rutletutt - i tillegg blir det sånne åpne "hull" rundt knappene i pysjen. Hun sparker ofte av seg dyna, så inntil vi får kjøpt sånn pose, har vi body under.
Yrha Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 Har ofte en kortermet t-skjorte, men det spørs om det er tykk eller tynn pysj han har på seg..
Elax Skrevet 17. desember 2007 #9 Skrevet 17. desember 2007 Har aldri hatt det for inntil noen dager siden. Småen har vært forkjøla lenge, så tenkte det var verdt å prøve med en ullbody under. Han var ofte kald på hender og føtter om morran siden han sparker av seg dyna. Men nå er han god og varm, og det er slutt på snørringa!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #10 Skrevet 17. desember 2007 Nei... Tuppa er god og varm når hun våkner uten, så da holder vi oss til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå