hege31 desember baby.har født. Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 hadde termin i går, og kl 6 i dag tidlig gikk vannet. det fosset ut. kom mere en halvtime etterpå også.har ikke rier ennå, men mye kynnere. ringte føden , men de sa jeg kunne vente litt og se det an til det kom rier. forrige fødsel jeg hadde så gikk det 5 timer fra vannet gikk til fødselen var over.
camosilla Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 oi, da skjer det vel snart da! Går vel ikke saktigere denne gang, da? Lykke til!
hege31 desember baby.har født. Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2007 tusen takk.får håpe riene kommer snart. men det kan vel drøye litt også!
gulda Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Så spennende! Da får du nok snart sett den skjønne babyen din! Lykke til! )
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 lykke til hege.håper du snart får møte gutten din
Sissel84 Skrevet 17. desember 2007 #9 Skrevet 17. desember 2007 Lykke til!! jeg hadde 13 min mellom mine veer i går og føden mente jeg var i gang,men etter en natts søvn virker det som om det har gitt seg.. Du er heldig syns jeg!!
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 17. desember 2007 #10 Skrevet 17. desember 2007 ÅÅÅ...tenk så utrolig herlig...en baby til jul ) masse ,masse Lykke Til )
BarnNr.4 :) Skrevet 17. desember 2007 #11 Skrevet 17. desember 2007 ååå masse lykke til! heldig du er:)
Gutt03Jente07Gutt14 Skrevet 17. desember 2007 #12 Skrevet 17. desember 2007 Masse lykke til! Håper det blir min tur snart og.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 17. desember 2007 #13 Skrevet 17. desember 2007 Så herlig! Ser ut som du får en tidlig julegave=) Ha en flott fødsel!!
hege31 desember baby.har født. Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 17. desember 2007 tusen takk alle sammen. er hjemme ennå. har kommet litt slim nå.så såvidt litt blod. synes dere jeg skal vente litt til hjemme. har ikke rier ennå.
brummemamma- Skrevet 17. desember 2007 #15 Skrevet 17. desember 2007 Her er det omvendt - ingen blod eller vannavgang, men rider hvert 7 min, jeg holder meg hjemme litt til - men fytti f...så vondt det er!!
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 17. desember 2007 #17 Skrevet 17. desember 2007 Lykke lykke til!! Min fødsel startet også med at vannet gikk kl 6. Og kl 10 dagen etter var lillejenta født! Masse masse lykke til!! Håper du får en fin fødsel:)
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 17. desember 2007 #18 Skrevet 17. desember 2007 oj så spennende:) Lykke til
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 17. desember 2007 #19 Skrevet 17. desember 2007 Masse lykke til. Håper det går kjapt og greit! )
hege31 desember baby.har født. Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #21 Skrevet 17. desember 2007 er hjemme ennå. litt blod og slim i bindet nå.men ingen rier skikkelige ennå.min kjære maser hele tiden på at vi må dra. men jeg har lyst å vente litt til.
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 17. desember 2007 #22 Skrevet 17. desember 2007 Hehe spennende:) Har du lang vei til sykehuset eller? Hadde vel kanskje venta til riene meldte sin ankomst hvis det er et stykke, så man ikke blir sendt hjem igjen.. Men uansett er det vel ikke lenge igjen til du får se lille babyen din:) Lykke til:D
hege31 desember baby.har født. Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #23 Skrevet 17. desember 2007 har bare 5 min m bil til sykehuset heldigvis.venter nok en liten stund til.tusen takk for lykkeønskninger.
hege31 desember baby.har født. Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #24 Skrevet 17. desember 2007 da er jeg hjemme fra føden. je ble sjekket, og alt var bra med den lille.skal tilbake dit i morgen tidlig for samme sjekk. men riene kan jo komme i kveld/natt. håper det. har litt murring i magen nå.
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 17. desember 2007 #25 Skrevet 17. desember 2007 så spennende ) snart kommer bebisen din...herlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå