Gå til innhold

vannet har gått !!!!!!!


hege31 desember baby.har født.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde termin i går, og kl 6 i dag tidlig gikk vannet. det fosset ut. kom mere en halvtime etterpå også.har ikke rier ennå, men mye kynnere.

ringte føden , men de sa jeg kunne vente litt og se det an til det kom rier.

forrige fødsel jeg hadde så gikk det 5 timer fra vannet gikk til fødselen var over.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi, da skjer det vel snart da! Går vel ikke saktigere denne gang, da? Lykke til!

Skrevet

masse lykke til da... :o)

Skrevet

tusen takk.får håpe riene kommer snart. men det kan vel drøye litt også!

Skrevet

Så spennende! Da får du nok snart sett den skjønne babyen din! Lykke til! :o)

Skrevet

lykke til hege.håper du snart får møte gutten din

Skrevet

Lykke til!! jeg hadde 13 min mellom mine veer i går og føden mente jeg var i gang,men etter en natts søvn virker det som om det har gitt seg.. Du er heldig syns jeg!!

Skrevet

ÅÅÅ...tenk så utrolig herlig...en baby til jul :o) masse ,masse Lykke Til :o)

Skrevet

ååå ;) masse lykke til! heldig du er:)

 

Skrevet

Masse lykke til! Håper det blir min tur snart og.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Så herlig! Ser ut som du får en tidlig julegave=) Ha en flott fødsel!!

Skrevet

tusen takk alle sammen. er hjemme ennå. har kommet litt slim nå.så såvidt litt blod. synes dere jeg skal vente litt til hjemme. har ikke rier ennå.

Skrevet

Her er det omvendt - ingen blod eller vannavgang, men rider hvert 7 min, jeg holder meg hjemme litt til - men fytti f...så vondt det er!!

Skrevet

Masse lykke til. :)

Skrevet

Lykke lykke til!!

Min fødsel startet også med at vannet gikk kl 6. Og kl 10 dagen etter var lillejenta født!

 

 

Masse masse lykke til!! Håper du får en fin fødsel:)

Skrevet

oj så spennende:)

Lykke til :)

Skrevet

Masse lykke til. Håper det går kjapt og greit! :o)

Skrevet

er hjemme ennå. litt blod og slim i bindet nå.men ingen rier skikkelige ennå.min kjære maser hele tiden på at vi må dra. men jeg har lyst å vente litt til.

Skrevet

Hehe spennende:) Har du lang vei til sykehuset eller?

 

Hadde vel kanskje venta til riene meldte sin ankomst hvis det er et stykke, så man ikke blir sendt hjem igjen..

 

Men uansett er det vel ikke lenge igjen til du får se lille babyen din:)

 

Lykke til:D

Skrevet

har bare 5 min m bil til sykehuset heldigvis.venter nok en liten stund til.tusen takk for lykkeønskninger.

Skrevet

da er jeg hjemme fra føden. je ble sjekket, og alt var bra med den lille.skal tilbake dit i morgen tidlig for samme sjekk. men riene kan jo komme i kveld/natt. håper det. har litt murring i magen nå.

Skrevet

så spennende :o) snart kommer bebisen din...herlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...