Mamma jei Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Og jeg har alt jeg kunne ønske meg i verden! Verdens beste kjæreste og datter. Jeg er så heldig. ) Håper alle får en super jul!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 gratulerer med dagen!
*Rutletutt* Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Verdens beste dato å ha bursdag på da - gutten min blir 3 år i dag:o) Gratulerer så masse med dagen til deg, håper du får en aldeles strålende dag:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå