Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Når har dere tenkt å kjøpe amme-bh? Hvor nært termin? Noen som allerede har kjøpt?
Erisa* Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Jeg hadde plutselig vokst ut av de andre bh-ene mine, så når jeg kjøpte en som passet, kjøpte jeg like godt en amme-bh. Kjøpte en god en uten spiler, men med god støtte, på Lindex. Et svensk merke, husker ikke hva det heter. Den kostet i alle fall 270, og jeg er veldig fornøyd til nå. Må nok ha et hakk større bh til melka kommer, men jeg har inntrykk av at det kan være greit å ha en sånn mellomstørrelse som dette også, til det etter hvert blir mindre melk igjen når jeg ikke ammer så mye lenger. Kommer til å kjøpe stor etter fødselen, men da må jeg opp i så fryktelig stor str at jeg vil på en skikkelig undertøysbutikk. Og da blir det en litt større investering, så jeg vil se hvor store puppene faktisk er først;)
<3 <3 <3 juuuhuuuu <3 <3 <3 Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 jeg kjøpte på underverker.no og den var helt fantastisk!! kom i postkassa dagen etter bestilling.
gulda Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Har kjøpt to. Vil ha med på sykehuset. Vil ikke kjøpe flere enda, vil se an at ammingen går greit.. Men synes det er godt med alt som er klart! Kjøpte en på Lindex. Den var ikke mye fin, men den bete BH'en jeg noen gang har hatt på meg! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå