* mamma til 2 prinser* Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 På fredag ble tobias (snart 14mnd) dårlig!Snørret nese, hoste,og feber... lørdag var febern oppe i 39,7,så da fikk han ligge sammen med oss,var jo helt ute av seg stakkar;( igår morges gikk feberen ned,men da fikk han kraftig diare,og fortsatt hoste og snørret nese..la han i egen seng igår kveld,da jeg tenkte at alt begynte å gå over nå..men akk NEI!!Jammen begynte jeg å kaste opp inatt,og ligger nå og er syk.. og da jeg skulle sjekke hvordan det sto til med tobias,ble jeg litt lei meg..trodde jo alt var over snart,og der låg min lille,i spy rundt hele seg stakkar!!føler meg skikkelig ille,første gang han kaster opp,og så må han ligge der for seg selv,uten mamma eler pappa som holdr han...( men nå ligger han sammen med pappan sin da,og jeg løper av og til, på do i den ene enden,og bøtta i den andre...får ønske oss friske til neste helg da... (måtte bare jamre litt;)
Mayken Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 uff, vet akkurat hvordan du har det. Her har det gått i sykdom 4 uker i strekk. Ina har hatt ørebetennelse, så øyekatar og oppkast med diare i over en uke, så hoste, snørr og det som hører til. Opp i alt dette har jeg hatt skikkelig halsbetennelse, hovne kjertler og hodepine. Skal være hjemme fra jobb i dag, tirsdag og onsdag og da skulle Ina og jeg kose oss og ordne til jul, ut og handle gaver. Men det kan jeg bare glemme. Flyr på do hele tiden, og er megakvalm, ikke noe særlig sammen med en aktiv ettåring, pappa'n har første dag på jobb etter endt pappaperm, så føler jeg ikke kan be han komme hjem. Kvalmen begynner å bli litt bedre, fått i meg litt cola og rits kjeks, hjelper litt det. God bedring til dere.
* mamma til 2 prinser* Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2007 huff,sliter dette ja..blir så hjelpesløs att:( god bedring til dere også,får satse på friske kropper til helga..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå