Gå til innhold

Mistet følelsen rundt navlen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 38+1 i dag og har omtrent mistet følelsen rundt navlen.. er som jeg har dovnet bort der... har fått en del vann i kroppen de siste dagene.. kan dette være grunnen? flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heller ingen følelse i huden rundt navelen. Tenkte det kom av at huden var så stram og strukket, men vet ikke. uke 37 i dag, har vært sånn en ukes tid nå...

Skrevet

er ikke sikker på hvorfor jeg, men jeg er ihvertfall myk å rar rundt der, er vel fordi den snart spretter ut tenker jeg.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

En rar blanding av dovnet bort og stikkende smerter her....kjennes ut som om huden rundt navlen slites i stykker, venter på å sprekke opp. Samtidig så er området litt numment. Starter uke 37 i dag.

Skrevet

Jeg har det samme! Var på kontroll hos legen her om dagen, og spurte om dette.. Området rundt navelen er numment og kjennes bedøvet.. Dette var visst helt normalt, og jeg skulle bare ta det med ro.. Når magen blir såpass stor kan små nerver under huden på magen ryke, og det fører til at man mister følelsen.. Dette går seg til etter at man har født! :)

Så bare ta det med ro jenter! :)

Skrevet

Samma her.. Litt nummen på sidene av magen og veldig nummen rundt navlen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...