ZamZam Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Hvordan står det til med deg i dag? Hva har du tenkt til å bruke den vidunderlige dagen til ? Det er 1 uke igjen til jul, så jeg skal iallefall snart begynne å forbrede julen... OBS
Musemor med tre søte små Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 God morgen til deg også. Jeg har tenkt å bruke dagen til eksamen
ZamZam Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2007 Oi, da får du har riktig lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå