Gå til innhold

jaja, god morgen da jenter :):)


Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, hva ble det? 1 å en halv times søvn inatt?

ja, for mini sku opp å spise grøt å pære kl halv 6.. hurra!!

 

men går bra da, har mye å gjøre idag, så har egentlig ikke tid å sove uansett :):)

men mini skal! ser ut som det må litt bæsjing til fæør hodet faller på puta.. er ikke lett å få tenner nei...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars.

 

God morgen til deg også

Skrevet

Oi, det var allerede et god dag her.. ( unnskyld, jeg oppdaterte ikke)

 

Min får også tenner så nattesøvn er sanrt et fremmedord, men på flotte dager somd ette gjør det ingenting ( spør meg nærmere 12 hvordan dagen er så er jeg sikkert stupptrøtt)

 

Håper du får en fin dag og en skikkelig god natt søvn i natt!!!

 

Ha en flott dag!

 

Skrevet

haha.. natt? finnes ikke trøtt eg. er jo mørketid, har det så fint nå, treng ikke mye søvn da!

hele forrige uka, har jeg sover 3-5 timer pr døgn, eg virke bedre på vintern.

bare synd eg bor i verdens mest lytte hus, får jo ikke gjort noe mens eg våke!!

 

no har mini skita, så må gå å bytte bleie.. han sitt å kose lamme pappa på soafan... :):):)

Skrevet

Var oppe i 06 tida jeg også..men det er vanlig her hos oss...snuppa på 2 år og 3 mnd våkner stort sett alltid i den tida...

Lillegutt på 1 år i dag, har faktisk sove kjempe bra tross av at han hadde feber i går..så da håper jeg virkelig han er bra i dag!!

Blir nok en liten barnehagetur på han..de skal bare være inne uansett så..:)

 

Men tidlig oppe er vi hver dag..og egentlig litt godt også!!:)

 

Føler meg sånn sett uthvilt i dag...selvom nakken er kranglete...Så da får vi gjort litt småtteri i huset i dag også...!:)

Skrevet

går nok bra skal du se.. er bare å tenke at dem er no bare små en gang, så vi vår bare nyte den her tida :):):)

men får jo gjort så mye, har klippet opp til 4 nye poser nå, så sitt her å fester nåler. så flott å få gjort noe da!! noe fornuftig hvertfall :):)

Skrevet

jooo.. må sy! har utsatt det i en evighet, så no når mini sover, å eg har energien inne, så må eg jo sy!

 

hahaha!!!

Skrevet

makan

 

du, kan jeg få låne en sånn liten plastpose med hurtiglås av deg?? trenger den NÅ!

Skrevet

jada, ingen prob. kan sende en til deg. skal jo sende julekort til deg idag så :):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...