lenej :o) Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 ja, hva ble det? 1 å en halv times søvn inatt? ja, for mini sku opp å spise grøt å pære kl halv 6.. hurra!! men går bra da, har mye å gjøre idag, så har egentlig ikke tid å sove uansett :) men mini skal! ser ut som det må litt bæsjing til fæør hodet faller på puta.. er ikke lett å få tenner nei...!
Musemor med tre søte små Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Stakkars. God morgen til deg også
ZamZam Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Oi, det var allerede et god dag her.. ( unnskyld, jeg oppdaterte ikke) Min får også tenner så nattesøvn er sanrt et fremmedord, men på flotte dager somd ette gjør det ingenting ( spør meg nærmere 12 hvordan dagen er så er jeg sikkert stupptrøtt) Håper du får en fin dag og en skikkelig god natt søvn i natt!!! Ha en flott dag!
lenej :o) Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2007 haha.. natt? finnes ikke trøtt eg. er jo mørketid, har det så fint nå, treng ikke mye søvn da! hele forrige uka, har jeg sover 3-5 timer pr døgn, eg virke bedre på vintern. bare synd eg bor i verdens mest lytte hus, får jo ikke gjort noe mens eg våke!! no har mini skita, så må gå å bytte bleie.. han sitt å kose lamme pappa på soafan... :)
Mamman til AM&JS Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Var oppe i 06 tida jeg også..men det er vanlig her hos oss...snuppa på 2 år og 3 mnd våkner stort sett alltid i den tida... Lillegutt på 1 år i dag, har faktisk sove kjempe bra tross av at han hadde feber i går..så da håper jeg virkelig han er bra i dag!! Blir nok en liten barnehagetur på han..de skal bare være inne uansett så.. Men tidlig oppe er vi hver dag..og egentlig litt godt også!! Føler meg sånn sett uthvilt i dag...selvom nakken er kranglete...Så da får vi gjort litt småtteri i huset i dag også...!
lenej :o) Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2007 går nok bra skal du se.. er bare å tenke at dem er no bare små en gang, så vi vår bare nyte den her tida :) men får jo gjort så mye, har klippet opp til 4 nye poser nå, så sitt her å fester nåler. så flott å få gjort noe da!! noe fornuftig hvertfall :)
lenej :o) Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. desember 2007 jooo.. må sy! har utsatt det i en evighet, så no når mini sover, å eg har energien inne, så må eg jo sy! hahaha!!!
mayaya Skrevet 17. desember 2007 #9 Skrevet 17. desember 2007 makan du, kan jeg få låne en sånn liten plastpose med hurtiglås av deg?? trenger den NÅ!
lenej :o) Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 17. desember 2007 jada, ingen prob. kan sende en til deg. skal jo sende julekort til deg idag så :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå