Gå til innhold

9 mnd og sover fortsatt ikke gjennom hele natta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en nydelig gutt på snart 9 mnd og han sover fortsatt ikke gjennom hele natta. han er oppe 2 ganger og da vil han ha flaska... Har prøvd så mye for å avvenne han dette, men det funker bare ikke. Og det er ikke det at jeg ikke er streng nok. Han ligger og gråter lenge før jeg tar han opp, og da har han gråt til han nesten er blå...Har vært i kontakt med spesial helsesøster som har gitt meg mange råd, men de hjelper ikke. Hører at noen sier at de vokser det fra seg...Hva mener dere om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lille gullet mitt er 11 mndr. Vi er oppe alt fra 0-2 ganger om natta.

Skrevet

elste gutten min er 2 år og 5 mnd å sover ennå ikke hele natten igjennom.. er oppe mellom 2-10 ganger pr natt..men han får ikke tåteflaske da..drikker litt vann om natten for han blir tørst av medisinene...

Skrevet

MInstegutten min er 10 mnd og får fortsatt flaske 1-2 ganger pr natt.

Hvedgrunnen til at jeg vil slutte med det er at det ødelegger lysten på annen mat. Er ikke bra med for mye melk heller...........Gruer meg til avvenning ; ((

Skrevet

Bra jeg ikke er alene:) Etter å ha blitt mamma for andre gang har jeg funnet ut at det er stoooor forskjell på barn. Eldstemann sov rundt etter 3mnd., men yngstemann som nå er 8mnd drikker mme to ganger om natten. Han spiser også som en hest på dagen så det er ikke for lite mat på dagtid som vekker han.

Nå skal jeg forandre litt på rutinene på dagtid og håper det vil hjelpe oss litt på vei. (Mindre søvn og enda mer mat.) For det er slitsomt å stå opp flere ganger om natten i mange mnd. Jeg har også problem å få sove igjen etter et nattmåltid.

Men barn er forskjellige:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...