lenej :o) Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 som eg ikke huske kæm va, som overtalte meg å skaffe den dritten... ka med mas!!!! aaarrgg!!! en liten nattlig utblåsning her...
Twig Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Jeg meldte meg ut derfra jeg ble plaget så sinnsykt av en ukjent mann, at jeg bare måtte til slutt :S
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Er glad jeg aldri ble med på det der;)
lenej :o) Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2007 men får ikke til å slette, bare deaktivere... den er jo der fordet...!
Twig Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Jaa, men ingen finner deg der.. jeg slettet alt manuelt, bilder, kontakter, alt.. når man søker på navnet mitt, kommer det ikke opp
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 Du kan endre navn og opplysninger og slette bilder osv. Ka du e plaga med?
lenej :o) Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. desember 2007 de som kjenne meg, dem vet eg er som alltids å treffe på msn, å eg er aldri inne på facebook, å kan ikke med den så.. det er jo bare mas derfra. selv om eg har deaktivert å få mailer der når noe skjer, så kommer det en å annen i blant. og folk skriv på msn til meg, at eg må komme inn der, å bli demmes fluffy venn å greier.. ane jo ikke ka halvparten er der inne jo... huff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå