lenej :o) Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 så flott vennen!!! :):) like forelska som meg, at vi sitt på dib, i stedet for å ligge i senga å kose med vår kjære? hmm.... fins ikke trøtt...
Twig Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2007 Hehe, jeg har ingen som venter på meg i senga mi jeg nå da.. ikke før 2 juledag leenge å vente på han..:S meeen, gleder meg såklart Fins ikke trøtt jeg heller.. Gruer meg mest til å gå å rense piercing
lenej :o) Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 å hvor er den, og hvorfor gruer du deg? slo meg midt i skallen no at eg skal med mini til fysio imårra.. ææsjj.. hadde jo glemt det, å tilværelsen var sååå herlig... vil ikke dit!!! dem mase så på han, å presse han, å han er så redd for fysioen, å han slår seg bare vrang, så sitt man der meg postkassa full av sjegg...!!
Twig Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2007 Ehhm, det er en intimpiercing.. dristet meg til å ta en på fredag Så her er det frem med speil og hele pakka.. *haha* Ojsa..!! det er ikke artig med behandlinger når man må presse gutten heller Hva er han der for?
lenej :o) Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 herregud, har du pierca helligdommen din? gjør ikke det vondt??? auuu!! eg som svimte av bare dem stakk meg i øyenbrynet jo! mini er jo så sein skjønne du.. han ble jo født skjeiv, å jobba mye med å få han rett igjen. hadde full bevegelighet ved 5mnd, å da begynte utviklinga.. sakte men sikkert.. rulla da han va 8mnd, begynte å åle seg når han va 10 mnd, å kryp no, å reise seg opp. men han ligg bare på 8mnd stadiet ennå, så dem driv å pushe på sånn.. like ikke det, mini blir jo bare en bitteliten usikker person av det jo! så har løst å bare drite i hele opplegget. skal spørre imårra om vi ikke bare kan gi oss for nå.. ta juleferie...
Twig Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2007 Hehe, jepp! Nææh, kjenner den nesten ikke.. annet enn å reise seg litt brått første 2 dagene.. men nå går det temmelig bra fikk bedøvelse før hun tok den også, så no worries *Hehe* Ussja, jeg mener de skal ta det i sitt tempo jeg da.. :S alle barn er både trege og veldig tidlig ute.. hs som har meldt dere på?
lenej :o) Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 njaaa.. ho har en finger med i saken da, mente han måtte sjekkes på sykehus av barnefysio, å hun igjen mente han hadde hatt godt av intensitrenging i en mnd tid.. noe eg ikke mene igjen.. så vi er veldig uenige der... men! skal høre imårra om vi får juleferie, å heller få trene han hjemme.. han bruke å være så flink å vise seg der nede, akkurat som han skjønne det! når vi er der, så kryp han som bare juling, å reise seg opp. her hjemme går det mye i åling igjen. men han åle seg riktig sir dem no, han har den der kryss-greia, med motsatt arm og bein. men han ikke gidde å løfte seg bestandig. det er jo fordi han kommer seg raskere framover på den måten.. syns det er så unødvendig å mase sånn. søstra min sa hennes hs, (jada, ho hadde no snakka der om oss, så) sa at dem regne utviklinga til ungen med pluss/minus 6mnd! det gjør dem tydeligvis ikke her... begynne bare åbli så lei det maset demmes. for hver gang vi er der, så gir dem så ekkelt inntrykk at det er VÅRES feil at han er så træg... å DET er irriterende...!
Twig Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. desember 2007 Ååå guri, ja da skjønner jeg dere veldig godt :S Sånn er det også her, det med +/- 6 mnd .. jenta mi var ufattelig tregere enn alle andre.. på absolutt alt.. også språket.. nå når ho begynte å bhg har det bare eksplodert men hs syns ho var flink som tok det i sitt eget tempo
lenej :o) Skrevet 17. desember 2007 #10 Skrevet 17. desember 2007 å her e d bare mas, mas å mas... så lei av den masinga... eg som er verdens mest roligste person, hvorfor får folk så lyst å mase på meg da? bare for å se om eg kan bli stressa? eg blir jo ikke det, blir jo bare lei... hmm...
Twig Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. desember 2007 De pleier å være flinke på det.. det vet best, kan best.. sånn vil det forbli mange plasser :S
lenej :o) Skrevet 17. desember 2007 #12 Skrevet 17. desember 2007 kjenne eg er i stand til å bli sprø.. men ikke stressa.. bare litt små-rar ...
Twig Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 17. desember 2007 eller er på nettby.. mener jeg så noe om det på oss dibbere.. *kløsegihodet*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå