Herlige barn har jeg fått Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Svigermor er en drittmegge ikke annet og si. Minsten er hennes øyensten og han får den dyreste presangen av alle ungene mine. Blir forbanna fordi hun gjør forskjell på dem, er sterkt imot og favorisere den ene eller den andre. elsker ungene mine like mye. Hvordan skal jeg få henne til og skjønne at det må ta slutt og forskjellsbehandle ungene?? Har faktisk lyst og si vi ikke ønsker presanger fra henne mer.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Uff da!! vet du hva alle får til jul ??
lenej :o) Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 skjønne ka du mene, min bestemor hater meg, har ennå ikke gratulert meg for eg har fått en sønn for 1 år sia. men min søster, som også fik ken sønn for 1 år sia, ho er ned-dynka i gaver, telefoner, blomstrer og besøk.. forskjellsbehandling er no dritt! syns du skal stoppe det nå, før det går for langt...
Twig Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Åhh, guud, jeg hadde virkelig satt ned foten for lenge siden
Twig Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Du kan starte med å gi ho et par sokker i julegave, mens du gir svigerfar noe fryktelig mye dyrere
lenej :o) Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 hihi, er det sånn du gjør det twig? hei forresten! nei, vær åpen, rett fram, men på en saklig måte. det må da gå ann å trenge inn da.. prøv hvertfall å prate emd ho, å si det går ikke ann. nytte det ikke, så gi ho en sokk i gave, å gi svigerfar 2! :):)
Herlige barn har jeg fått Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2007 Men Lenej, hvordan klarer du og ha kontakt med søsteren din når hun får masse presanger, telefoner og besøk av bestemoren deres? Hadde ikke klart dette om jeg og søsteren min hadde et godt forhold, men hadde vi vært bitre fiender hadde jeg vel gitt meg katta i det.
Twig Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 lenej - å lille Pororo! Hehe, oh yes.. må demonstrere litt *ler* sånn som bestemoren min.. gir oss unge jentene i familien stoooooooooooore bestemorstruser.. gjett hva ho får ;p (kunne ikke dy meg et år) Joo, ho fikk en stringtruse med i pakken sin.. vi fikk en god latter hvertfall ho sluttet med de store trusene da
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 17. desember 2007 #9 Skrevet 17. desember 2007 HAHAHAHHA!!!! Hadde likt å være en flue på juletreet da!
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 17. desember 2007 #10 Skrevet 17. desember 2007 Er vel uansett ikke søsterens feil at bestemora er dritt?
Twig Skrevet 17. desember 2007 #11 Skrevet 17. desember 2007 Ler.. det øyeblikket skulle jeg hatt kameraet klart
lenej :o) Skrevet 17. desember 2007 #12 Skrevet 17. desember 2007 herregud, eg å søstra min er aller aller beste venninner jo!!! det er jo ikke hennes feil at ho mor er så teit! halloo???
lenej :o) Skrevet 17. desember 2007 #14 Skrevet 17. desember 2007 ja, ikke sant.. men det er jo min skyld egentlig da... vet jo hva eg har "gjort mot ho" så.. dumme dumme lene ble jo gravid utenfor ekteskap!!! men... min kjære søster har 2 barn.. og er ikke gift... så det går vel på trynefaktor der...
Twig Skrevet 17. desember 2007 #15 Skrevet 17. desember 2007 Åååh da hadde jeg blitt sinna jaa.. bestemødre kan være ordentlig bitches de og iblant
lenej :o) Skrevet 17. desember 2007 #16 Skrevet 17. desember 2007 æsj, drit no i ho.. har ikke prata med ho på flere hundre år så.. kjenne ho ikke... nei, no skal eg gå å sove to tima, så opp igjen, å sy videre...! fikk sydd 2 hull her no, så begynte mini å knø. så tør ikke sy videre. om han våkne, våkne gubben, å da blir han bare irritert om eg har vekt dem...
Twig Skrevet 17. desember 2007 #17 Skrevet 17. desember 2007 Goodie.. du er god jente, ikke la det dra deg "ned" Kanskje best å vente da jaa.. spurte deg på andre tråden, om du va på nettby
lenej :o) Skrevet 17. desember 2007 #18 Skrevet 17. desember 2007 hehe, ja var på nettby i hele natt eg. :) fant jo så mye rart der :) no er eg våken igjen, forresten. no er det morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå