Babyfacepsycho Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Jeg begynte og bli smått dårlig i mitten av uka nå. På fredag begynte feberen og komme, og natt til lørdag hadde jeg 40 i feber. Har siden lørdag morgen og til idag tidlig spist 2 paracet med 4 timers mellomrom. (ja jeg vet det er mer enn anbefalt, men fikk beskjed av legevakten og gjøre det.) Siden idag tidlig har jeg følt meg ganske grei, og har ikke hatt feber. Hoster jo fortsatt litt og har endel slim i halsen. Eneste som har feilet meg er hoste/litt slim og grusomt jævelig feber. Heldigtvis virker det som om det er over nå. Men jeg kjenner det jo fortsatt i hele kroppen. Kommer nok ta en stund før jeg kommer meg helt tenker jeg, for jeg fikk skikkelig kramper i alle ledd i hele kroppen igår og er skikkelig sliten og slapp og øm i kroppen idag. Men er det flere som har hatt dette? Tulla hadde det også, hun fikk det noen dager før meg og var bra igjen på fredag når jeg begynte på det som verst. Heldigtvis! =)
Twig Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Oh yes.. akkurat ferdig med antibiotikabehandling for streptokokker i hals.. hadde høy feber ved siden av.. Goooood bedring
Babyfacepsycho Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2007 Ah, fikk du antibiotika?? Urettferdig! He he. Har vært hos legen med tulla flere ganger og bet og få noe, men nei da det var bare virus, så hun fikk ikke noe. Så med meg selv gadd jeg ikke gå til legen engang, for det er jo tulla som har smittet meg. Bare ringte og pratet med legevakten, og fikk litt råd. Har hatt det helt jævelig her og hadde ønsket at legen kunne skrive ut antibiotika, og hvertfall prøve det siden vi har vært dårlige over en god tid nå både jeg og tulla. Men men, med litt overdosering av paracet så gikk det nå over på oss begge. Håper nå bare at det ikke kommer tilbake noe mer. =)
Twig Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Hehe, jepp.. crp over 40 og virus kan du sii Gå til legen og krev å ta en crp
Babyfacepsycho Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2007 Trenger ikke det nå da. Er i ganske fin form nå, bare litt stel og øm i kroppen etter helgen og feberen. =) Skal gå og sove nå da, skal på julehandel imorgen. Har jo ikke handlet så mye som en gave enda, så det er på tide. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå