Trultemora er presseklar!! Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Hvis du liker litt norsk og i tillegg liker Hans Rotmo så anbefaler jeg å få tak i en cd som heter "Vårres jul"! Er litt vømmølaktige sanger og handler om jula på gården før i tida! Går ikke an i IKKE få julestemning når man hører disse sangene og tekstene der!!
SandraSalamander Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Den fineste julesangen er: Det lyser i stille grender:) Andre fine er : - Gentle Mary, Tender Mary. - Angels carol - Det hev ei rose sprunge - Deilig er jorden - The lord bless you and keep you Jeg er visst på en liten kor-julesang-trip i kveld. Er veldig glad i all kormusikk når det gjelder jula, det hører liksom til:)
Hikken Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Peace on earth (little drummer boy) Gloria (veldig fin med oslo gospel choir eller vienna boys choir)
Voyeur Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Mahalia Jackson : Sings songs of Christmas Sondre Bratland : Rosa frå Betlehem Kari Bremnes og Rikard Wolff : Desemberbarn Frank Sinatra/Bing Crosby/Dolly Parton/Mariah Carey/Wham.... Kommer helt an på hvordan julestemning du vil være i...
Erisa* Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 Iver Kleive og Aage Kvalbein har nettopp gitt ut en instumental juleplate som heter "julemeditasjoner". Piano og cello. Den er kjempefin! Ellers er jeg veldig glad i Carola sin "Himlen i min famn". Den er så nydelig!
Voyeur Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 Mahalia Jackson <3 Minner meg om når vi feiret jul hos farmor og farfar.. Er et must her i huset hver jul, selv om samboeren syns hun blir litt voldsom:)
EMC77 og JTK08 + NY? Skrevet 17. desember 2007 #10 Skrevet 17. desember 2007 Jeg er blitt avhengig av kanalnr 150 på Canal Digital. Der spiller de engelsk og amerikansk julemusikk døgnet rundt. Ellers kommer jeg alltid tilbake til Absolutt Jul, god blanding av norsk og engelsk.
BarnNr.4 :) Skrevet 17. desember 2007 #11 Skrevet 17. desember 2007 synst den carola sin jule cd er helt nydlig;)
Blå-Rosa+spire! Skrevet 17. desember 2007 #12 Skrevet 17. desember 2007 Carola, Celine Dion, angel among us med Alabama er helt nydelig, Maria Arredondo, Elisabeth Andressen og Jan Werner.
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 17. desember 2007 #13 Skrevet 17. desember 2007 DDE s jul jeg liker de men så er jeg trønder også da...var på konsert i går kjempe bra...
Nordlyspar♥ Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 17. desember 2007 Tusen takk jenter... masse flotte sanger her.... *lete lete*
Jubelbrus* Skrevet 17. desember 2007 #15 Skrevet 17. desember 2007 Jeg sitter nå å hører på Peter Jöback sin O'helga natt. Elsk! ) Får frysninger hver gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå