Gå til innhold

Søvn rutiner...


mamma'n til ina og ada;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke helt kommet inn i noen god søvn rutine ennå med vesla som blir 3 mndr. Hun sover bare korte stunder på dagtid og legger seg i 22 tiden på kvelden. Da sover hun til alt ifra 3 til 5.30. Så kan hun sove til 8-9 igjen. Noen gode råd til hvordan få en god rutine på dagtid og hvordan få lagt henne litt tidligere på kvelden..:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lille snelle begynte å sove bedre på dagtid da vi trillet til samme tid hver dag. Da fikk hun roen, tror jeg. Og når hun sover godt om dagen, så sovner hun fortere om kvelden!!

Skrevet

Her er mini 3mnd.

Han legger seg 2230-2245 hver kveld.Da sover han til ca 5-6 om morgenen , får flaske og sover igjen til 930-1100.Alt ettersom.

Vi har tenkt til å korte ned leggetiden gradvis.

Sånn at han legger seg tidligere etterhvert.

Men akkurat nå er det håpløst å få han til å sovne for natten før 2230.

Så syns vi er heldige som har en slags rutine nå ,Selv om han legger seg sent.

Hvis hun legger seg i 22 tiden hver kveld , så er jo ikke det så galt.Og høres jo ut som dere har en slags rytme.

Dere kan jo prøve å trappe ned gradvis etterhvert.Dette går seg nok til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...