Gå til innhold

Apocillin kur i uke 36+0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med penicillin kur såpass sent i svangerskapet? De tok crp (stikk i fingeren) og den ligger på 44, skulle ligget normalt på 8-10. Har influensa og bihulebetennelse, tror jeg holder på å "tørne"! Så vondt i kjeven at det ikke går an å spise eller snakke. Derfor greit å kunne skrive her... Syns forferdelig ynd på meg selv, for jeg har så vondt. Og feber og alt! Første gangen jeg skriver inn slikt her, og bruker ikke å klage om slikt!! Ligger svært langt inne...

Har nå forferdelig vondt i bekkenet. Har vært sykemeldt og plaget siden uti 4. måned, så nå er jeg lei og håper jeg snart er ferdig! Men vil jo ikke at babyen skal komme av noe jeg gjør :)

Trykker veldig nedover mor symfysen nå. Håper det er at babyen holder på å feste seg :)

Noen andre som er kommet så lang og er syke som trenger trøst og at vi kan støtte oss på hverandre kanskje?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia kjære jente i nabo byen min:)

jeg har også gått på en kur og vært syk, ikke noe særlig hadde nyrestein i 2uker etterfulgt av innfluensa:( så jeg har sikkelig medfølelse med deg... jeg gir deg et godt råd, slapp av så mye som mulig og la kroppen din heale seg selv og ta medisinen din:)

riktig god bedring og god jul, før du vet ordet av det så er januar her:)

juleklem fra ålesund:)

Skrevet

Tusen takk for varme gode ord :)

Tror jeg må kaste inn håndkleet ei stund nå ja! Jula kommer om en vil eller ei, så i år gjør jeg bare det jeg makter å gjøre :)

Lykke til du også! Og god jul :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...