Gå til innhold

gjør det noe å bruke glidekrem/olje?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke LITT engang :-). Det blir anbefalt på den uken jeg er i her inne, fordi det gjerne kan bli noe "tull" med slimhinnene.

Skrevet

Nei, det er aldeles ingen fare ved å bruke glidemiddel. Det er heller det motsatte. Ved bruk av glidemiddel forhindrer du at det oppstår rifter og annen irritasjon der nede som det kan oppstå infeksjoner i. Gravide kvinner har en tendens til å bli litt hovne og gjerne også tørre i slimhinnene, hvilket som kan gjøre sex uten glidemiddel til et mareritt.

Skrevet

Hehe.. det er som jeg skulle skrevet det selv. Lurer fælt på dette. Også finnes det så mange ulike varianter glidemidler og noen er for å stimulere osv og jeg er litt redd for å bruke disse (har de fra før vi ble gravide). Type durex heat og feel dersom noen har sett de. Er kjøpt på apoteket........

Tenker lissom at de må være HELT nøytrale for at det ikke skal påvirke barnet.. Noen som vet??

Skrevet

Vet ikke om alle de variantene har noe å si. Har den blå duerex fra apoteket å den var vaffal helt fin å bruke som gravid, sa hun dama.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Ble selv anbefalt dette av legen så kan nok trygt brukes :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...