gullet84 Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Hei alle sammen! Jeg er i uke 32 og har ikke hatt noen kynnere, når fikk dere kynnere? Jeg har også bekkenløsning, fikk høre idag av en radiograf(venninne av mamma) at hvis man har bekkenløsning så bør man få en undersøkelse som skjekker om bekkenet kan føde et barn, hvis ikke så må det planlegges et keisersnitt. er dette kjent for noen?
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Jeg har hatt bekkenløsning siden litt uti 4. måned og jeg har hatt kynnere hele tiden. Bekkenløsning er bekkenet som holder på å forberede seg til fødselen. Og hos noen kjennes dette bedre enn andre. Bekkenløsning er jo hormonstyrt, så det varierer fra person til person. Jeg har gått med fysioterapeut for å lære å "kontrollere" bekkenet. Lærerikt! Hun sa at som fødende med bekkenløsning så bør en lage seg opp en mening om fødselsstillinger som passer for seg... Den "vanlige" der man ligger/sitter i sengen vil gi et voldsomt trykk på bekkenet. Spør legen din neste gang du skal dit om det er noe mer du må sjekke ang. bekkenet og fødselen, så slipper du å gå å lure Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå