Gå til innhold

Er så redd for at ul. viste "feil" kjønn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er vår første, og ul. viste gutt, noe vi er veldig fornøyde med :) Hadde vært fornøyd om det var jente også, men hadde guttefølelse og guttenavn klart.

Spredde kjønn og navn, og dere vet jo hvor fort ryktene går... Nå kaller "alle" den lille i magen ved navnet han skal få.

I det siste har jeg tenkt mer og mer på at det kan jo være jente og har begynt å vegre meg for å kjøpe inn blått osv. Vi har heller ikke snakket om jentenavn, så vi er helt blanke hvis det skulle vise seg å være en jente...

Har så lyst å bestille 3d-ul for å få bekreftet kjønn. men sambo mener det er tullete og at vi ikke har råd...

Er jeg tullete som tenker på dette? Tenker ikke MYE på det, men det blir til at jeg ikke tør å tro på at det er gutt, liksom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jordmor sier det er gutt, stemmer det mest sannsynlig. Det er større kjangs for å få "feil kjønn" dersom en får beskjed om at det er jente. Guttene tar di sjelden feil på:o)

Skrevet

JEg trodde ikke skikkelig på at jeg fikk gutt før jeg fikk det bekrefta ennå en gang. Så jeg stakk på 3d:)

Jeg får også gutt, men som hun over sier, skal mye til før de ser feil den veien, men det hender.

Skrevet

En venninne av meg fikk jente, mens UL hadde sagt gutt, så 100 % sikkert er det ikke i noen av tilfellene......

Skrevet

en vi kjenner hadde fåt vite at den første var gutt og ut kome en jente. Med nummer to viste ul jente, og hun gikk hjem å forberedet seg på en jente til, strikket rosa osv. Legen kunne vel ikke ta feil to ganger? men jo... Ut kom altså en gutt.

Så jeg hadde ikke stolt på ul i det hele tatt. -Vil ikke vite kjønnet på babyen heller før den kommer ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...