Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Kjære medsøstre!! Jeg er trist og lei. Har vært så dum å lese meg bort på nettet og tatt over meg en skummel bekymring. Den går på Missed Abortion. Jeg leser at man fortsetter med gravid symptomer.. Vil dette si at magen fortsetter å vokse litt også??? Noen som dessverre har måtte oppleve dette og kunne tenke seg å hjelpe meg?? Jeg har nemlig fått dette for meg.. Har ymtet litt til nære... Men da får jeg slengt tilbake rett i fleisen at DET kan jeg ikke tenke på.. Jada, jeg vet det.. men min følelser er ekte(føler jeg;)) og jeg er oppriktig bekymret.. Typen sier vi kan dra på ultralyd.. men så tør jeg ikke det helller... Er så redd for svaret...:( Jeg vet jeg er håååpløs... men dette er ikke noe godt! Jeg er forresten i 14 uker på vei... Må ha avsender anonym for jeg vil ikk e at typen min skal se at jeg spør her om råd..(hihi) han leser nemlig her inne han og...
72moddelen og tulla Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Det beste er å få sjekket det, var ca 17 uker på vei selv da jeg ble bekymret, følte ingen liv. Tok en tur til legen og der tok de en sjekk, først med sånn hjertelyd apperat, men de hørte ingenting, babyen så liten fikk jeg beskjed om, så de tok en UL, de sjekket bare hjertet og det slo som bare det. Ta deg selv på alvor og sjekk opp, du får det så mye bedre etterpå. Klem fra ei som absolutt skjønner deg, er fremdeles redd jeg og jeg er 25 uker på vei, blir det for stille her så spiser jeg noe søtt eller skubber forsiktig magen så tuppa våkner )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå