Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at babyer blir syke når de får tenner? Lillegutt fikk sin første tann i går og han er også ganske dårlig. (vært det i to uker) Forkjølet, tar seg til ørene og vil ikke spise.I tillegg dårlig matlyst og diare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren vår hadde ingen av disse tingene da hun fikk sine 8 fortenner. Nå holder hun på med jekslene, og er urolig om natten, ellers ingenting.

Men har hørt at de kan få både diare og feber ja... Ikke hørt noe om ørene, man kan jo kanskje ha en sammenheng? Hvis han ikke har ørebetennelse da, har du sjekket det?

Skrevet

huff, de 'symptomene' du nevnte er det akkurat det som skjer med minien min... han er 7 måned, og jeg venter spent på om det blir tannfrembrudd snart.. mange sier at det er normalt.. og at det skal gå over..

Skrevet

Jeg var hos legen i forrige uke (tirsdag), og han var litt rød i det ene øret. Skal på 6-mnd kontroll i morgen så får be legen kikke på ham.

Håper det går over snart!!

Skrevet

Begge mine har vært sånn affal. Men storesøster viste seg å være ørebarn, så du burde kanskje sjekke det?

Det sies at de ikke blir syke pga tennene, men at pga tennene så blir de syke! Altså de får litt svekket imunforsvar elller noe sånt når det er tenner på gang. For noen da. Ikke alle.

Skrevet

Storesøs her i huset fikk alle tennene uten at vi la merke til det. De bare ploppet frem!

Lillesøs slet med hver eneste en! Feber, løs mage, ekstra mye sikkel, sur og grinete (vondt?).

Skrevet

Okei. Skal høre med legen i morgen. Får virkelig ikke håpe det blir sånn hver gang han får tenner. Han sover omtrent ikke heller. skriker halve natten:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...