Gjest Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Er det vanlig at babyer blir syke når de får tenner? Lillegutt fikk sin første tann i går og han er også ganske dårlig. (vært det i to uker) Forkjølet, tar seg til ørene og vil ikke spise.I tillegg dårlig matlyst og diare.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Datteren vår hadde ingen av disse tingene da hun fikk sine 8 fortenner. Nå holder hun på med jekslene, og er urolig om natten, ellers ingenting. Men har hørt at de kan få både diare og feber ja... Ikke hørt noe om ørene, man kan jo kanskje ha en sammenheng? Hvis han ikke har ørebetennelse da, har du sjekket det?
LastebilsjåførKona Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 huff, de 'symptomene' du nevnte er det akkurat det som skjer med minien min... han er 7 måned, og jeg venter spent på om det blir tannfrembrudd snart.. mange sier at det er normalt.. og at det skal gå over..
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Jeg var hos legen i forrige uke (tirsdag), og han var litt rød i det ene øret. Skal på 6-mnd kontroll i morgen så får be legen kikke på ham. Håper det går over snart!!
Regnbuemor til 2 Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Begge mine har vært sånn affal. Men storesøster viste seg å være ørebarn, så du burde kanskje sjekke det? Det sies at de ikke blir syke pga tennene, men at pga tennene så blir de syke! Altså de får litt svekket imunforsvar elller noe sånt når det er tenner på gang. For noen da. Ikke alle.
Monstermamma Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 Storesøs her i huset fikk alle tennene uten at vi la merke til det. De bare ploppet frem! Lillesøs slet med hver eneste en! Feber, løs mage, ekstra mye sikkel, sur og grinete (vondt?).
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 Okei. Skal høre med legen i morgen. Får virkelig ikke håpe det blir sånn hver gang han får tenner. Han sover omtrent ikke heller. skriker halve natten:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå