Gå til innhold

Blir så sliten av minsten!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et barn på 9 måneder som ikke klarer å ligge i ro. Jeg må ofte holde henne mens jeg lager middag, for ettermiddagene er definitvt verst. Hun klarer ikke å sitte i ro, og beina hennes går som trommestikker. Hun lager lyder omtrent hele tiden, misfornøyde lyder. Vet snart ikke hva jeg skal gjøre. Kjenner bare det at jeg er så lei! Tror ikke det blir flere barn her! Håper vel bare at dette ikke er symptomer på adhd...

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe..tror mange barn er sånn;) gjør det noe at fotene går? er det noe hun er misfornøyd med da kanskje??koffer må hun sitte i ro?? skal dem ikke være på gulvet å enten aktivisere seg selv eller få hjelp til å aktivisere seg...gi henne noen leker hun kan kose seg med og la henne være aktiv når hun er våken;) så kan du jo prøve å roe henne når hun skal sove eller spise??

Skrevet

Det gjør da ingenting at føttene går, men i kombinasjon med disse ufornøyde lydene hennes, virker det som om noe plager henne. At hun vil at noe skal skje. Med leker i hånden eller munnen, på gulvet eller i lekegrinda. Har barn fra før, men har ikke opplevd dette, i denne målestokken.

 

Liker at barnet er aktivt, og ikke bare ligger der som en sokk, men dette er litt mye.

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...