Gå til innhold

er så redd

kua kalva,drektig igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ganske nylig funnet ut at jeg venter nr.2

men er så redd for alt som kan gå galt,med nr 1 lå jeg på sykehus i over 2 mnd.på grunn av premature rier.er livredd for å havne der igjen.

samtlig er jeg redd for å miste.

å egentlig alt, hadde ikke trodd jeg sku føle det sånn,babyen er veldig planlagt å jeg gleder meg kjempemye, men er så redd det skal gå galt.

noen med trøstende ord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går omtrent ALLTID bra! Prøv å tenke på alle de du kjenner som har født og fått barn, og hvor mange har det skjedd noe med?

Slike historier blir hauset opp, og det brenner seg fast på netthinnen.. Men, i realiteten går det veldig bra stort sett hver gang:o)

Som svigerfar sier, er du riktig uheldig knekker du fingern når du tørker deg i rævva, hi hi..

Slapp av kjære deg, det kommer til å gå heeelt fint!

Stor klem og gratulerer med en liten i vente:o)

Skrevet

g forstår godt at du kjenner det slik. Denne gangen får du vel meir oppfølging, på grunn av komplikasjonene ved første graviditet? Det gjorde venninna mi. Det er jo ein trygghet =)

Gratulerer

Skrevet

gratulerer så mye. be legen din om å få ekstra kontroller. je fikk ikke ekstra kontroller men dro på endel ultralyd. siden vi mistet den forje da je var 12uker på vei. men her på gran er det en lege som har ultralyd apparat og det er kanskje ikke sånn over alt. får da håpe alt går bra denne gangen

Skrevet

skjønner hva du mener. første gang jeg var gravid, døde ungen. og eg va sååå redd no med mini. fikk spes oppfølgning i sv.skapet pga det, tili UL og masse kjekk av babyen. å alt så fint ut, og alt gikk bra heldigvis..

men vet disse tankene er ekle. slet i mange mnd med mareritt der jeg måtte begrave ungen å sånt... så kjenner meg igjen ja..

Skrevet

har en lege som tar UL hver gang,han gjorde det i alle fall sist.

skal si at jeg skal ha så mange kontroller som mulig, er virkelig redd, har kort livmorhals i utgangspunktet, den er bare 2 cm.å sist var det ingenting som sku til før lille ville ut

takk for svar dere:)

Skrevet

Men er ikke kort livmorhals noe de kan ordne ved å sette inn et "bånd" rundt eller noe sånt..?

Skrevet

jo,skal prate om det hos legen på tirsdag,men tror ikke jeg tørr å gjøre noe med det, sykehuset her er helt inkompetent på alt,

Gjest spinella
Skrevet

Hadde morkakesvikt med første, og innlagt på sykehus i 4 uker til observasjon for keisersnitt. Jeg var livredd både for at de skulle vente for lenge og at det skulle bli fosterskader av den grunn, og jeg var livredd for å få et prematurt barn. Vel det gikk bra for oss.

Når jeg ble gravid igjen fikk jeg verdens beste oppfølging, med ultralyd og samtaler, og jeg følte meg trygg hele veien. Alt gikk veldig fint og jeg gikk svangerskapet ut, men skulle ting ha skjedd igjen så vet jeg at de er utrolig flinke med alt de kan finne ut å gjøre før barnert er født. Og etter 4 uker på nyfødtavdeling blir en jo helt imponert over hvor godt de greier å gjøre for de aller minste.

Ja det er en tøff periode både for foreldrene og de små, men de aller fleste vokser seg til uten noen varige mèn.

Lykke til, og fingers crossed :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...