Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Hjemme liker han og gjøre en masse rart, men er sjeldent int. i lekene sine. Går som oftes runt oss og ser veldig gjerne i skuffer og skap. Han er 17 mnd. og veldig aktiv. Kan gjerne lese en bok, sammen med oss eller leke når han sitter i stolen sin ved bordet. Andre der har det sådan??
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 ja kan vel si det at vi har hatt det sånn. Min er snart 19 mnd, og han har faktisk den siste mnd begynt mer å interessere seg for leker og bøker. Han kommer nå med bøker, etter at jeg egentlig hadde gitt opp for han ville aldri bli lest til. Han har også vært mest interessert i skuffer, skap og det jeg holder på med, pluss å KLATRE! Har reddet han ned utallige ganger:-) Han er også veldig aktiv som din. Av lekene har han vel vært mest interessert i å kjøre brio-vogna si frem og tilbake. Nå har han begynt å leke med biler:-) Mulig at endel bare er sånn, at de er så aktive at de ikke kan sitte stille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå