Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 husker ikke nå hva de het, men gjør de slik at mensen blir ustabil i mnd etterpå ? Er nå 6 dager på overtid.....
Bonusmamma13 Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Ja, både mens og eggløsning kan bli ustabil etterpå
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Jeg tok noen piller i sommer for å utsette mensen noen dager. Da jeg sluttet på de pillene fikk jeg mensen etter 3 dager. Neste mnd kom mensen som vanlig. Ble ikke ustabil mens her. Kanskje noe annet som gjør at mensen uteblir;o)
NyttNick Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Er ikke gravid da? Må huske å bruke kondom når man bruker primolut
Kaffemocca Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Bare lurer hvordan pille er det? Og hvor fikk du tak i den hen?
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 Er piller du kan bruke for å utsette mensen for en kort periode. Får resept av legen din.
Kaffemocca Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 ok. På hvilket grunnlag kan man få det?
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #8 Skrevet 16. desember 2007 Jeg fikk det på enkle grunnlaget at jeg skulle på en ukes ferie i løpet av året og akkurat den uken skulle jeg ha mensen. har veldig vondt under mensen så derfor fikk jeg tabletter for å utsette en uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå