Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan lages det? Hvordan gis det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velling selges som eget produkt. Nestle` selger velling fra 8 mnd. I andre land brukes dette mye, og det er derfor mange flere vellingtyuper å få tak i.

Ellers bruker vel mange ordet velling om tynn grøt, men min erfaring er at det skiller seg slik at det blir for tykt i bunn og for tynt på toppen, og ikke er det samme som skikkelig velling.

Skrevet

Velling gis i utgangspunktet på flaske. Det selges egne smokker til flaskene som har større hull for vellingen. Har til gode å ha sett det i salg her til lands, men det går ann å stikke/klippe hull i flasken så det blir større.

Skrevet

Jenta mi har fått velling på flaske hver kveld før hun legger seg fra hun var ca5mnd. Nå er hun 8mnd. Jeg kjøper Semper risvelling eller maisvelling (fra 6mnd) i Sverige. Hun er veldig glad i den med ris.

Hun får 200ml hver kveld og etter en stor rap bærer jeg henne inn i senga hvor hun sovner med en gang:-)

Anbefales!

Jeg vet at det selges velling fra Nestle her i landet, men den har jeg ikke prøvd.

Ang flaske så bruker jeg Avent flaske med smokk med 3 hull når hun får velling. Da renner det passe for jenta mi. Har også prøvd 4 hull men da går det for fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...