Gå til innhold

Hei! Tenke jeg kunne si her at


Scorpiogi

Anbefalte innlegg

Edvard skal bli storebror!!!! :)

Så har jeg i hvertfall noen å si det til, så hemmelig som alt skal være, hihi :o)

Det nye vidunderet ankommer i august en gang, så det blir to augustklubber på meg!

Det er like spennende denne gangen, men jeg føler jeg tar det litt mer med ro, kanskje... men gleder meg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy!!!! Gratulerer så mye! :-)

 

Stadig flere augustmammar som er på tjukken, er kjekt det!

Håper å følge etter snart jeg og :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JUHU!! Gratulerer! Ligger en mnd etter meg ca du da. Jeg tror jeg har termin 7/7. At vi ikke tenkte på å lage et august barn til... hmmm... ;)

 

Blir gøy å følge med på deg i og med at vi er så tette.

 

Hvordan er formen din? Her har jeg vært gjennom kvalme til alle døgnets tider, allerede opplevd halsbrann (ække det litt tidlig a?) og fått antydning til mage (er kjempe hoven).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Formen er vel egentlig veldig bra, var ikke kvalm sist heller. Så burde vel være gla for det da. :) Men mye kan jo enda skje.. ;)

 

Holder dere på og "trener" Mersa&Magnus? :D

Er litt rart dette å være gravid igjen, når poden allerede er kommet ut. Hvem er det da som er inni magen? :o)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Plutselig kom det enda et innlegg! :)

 

Gratulerer selv! :) Det er så vanvittig rart dette, er litt sånn deja vù egentlig, nygravid i julestria og alt det der. Håper jeg takler det bedre enn sist da, (var et sånt stressa, ropende, grønt monster..)

 

Men eller er det lite "symptomer", men jeg har faktisk også hatt halsbrann allerede!! Og kjent de første tegn på sånne bekkensmerter som jeg hadde sist, og DET syns jeg er litt vel tidlig :) Terminen er jo 18 august da :)

Men sålangt, lite kvalme.. Bare innimellom :)

 

Men så artig at du har ¨fått mage allerede! Tror ikke min blir å synes før i uke 20 eller noe, jeg er så godt polstra, hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nååå, jeg skal da ikke glemme dere! :o) hehe, men skal bli flinkere å skrive, ikke bare sitte å lese hva alle andre gjør :)

 

 

ops! arbeid om 25 minutt! Må kanskje stelle meg litt ;)

see you later... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, vi trener vi og :-) Hadde svaaak positiv test forje mnd, men så kom mensen lite vel, bæsj!! Hadde begynt å bli litt opphengt i å bli gravid igjen så var sikkelig skuff....Heldigvis er desember litt mer hektisk, så tenker ikke så mye på at nå mååå det klaffe, og det er igrunn like greit.

 

Skjønner godt det er litt rart å være gravid igjen også ikke vite hvem som bor der nå...for sist var det jo selvfølgelig poden...hehe...

 

Må holde oss litt oppdater i svangerskapet da...

 

Forresten, er temin på bursdagen til poden??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gratulere!!!!

Så gøy. Det blir jo en perfekt aldersforskjell :-)

Skulle gjerne ha blitt med, men her kommer de ojo ikke som bestilt :-) så da må vi prøve og "kjøpe/lage" en til i DK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...