Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

å nå sitter den.. hihi er så utrolig glad..

har ei lita jente på 17 mnder fra før av, vi trodde dte kom til å ta lang tid å bli gravid men den gang ei.

er så utrolig lykkelig, å må få dele gleden min me noen siden vi har bestemt oss for å ikke fortelle det til noen i familien eller venner før etter jul..

så det ikke blir prata om for mye for vet det er noen i familien som ikke kommer til å like det...

(å jeg er ikke 18 leneger men registrerte meg her inne like før gulljenta mi kom å da var jeg 18)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!:)

Skrevet

Gratulerer - og håper de litt negative i familien din til slutt gleder seg de også! :-) Så heldig du er! :-) Lykke til videre.

Skrevet

Gratulerer sååååå masse. Hvorfor skulle ikke noen like det?? At folk som ønsker og planlegger barn får det?

Skrevet

hei..

tusen takk for alle gratulasjoner:)

de liker det ikke fordi de mener vi er for unge, min svigermor mener vi burte vente til vesla er 7 år me å få en ny siden ho gjore det, å min mor liker ikke min samboer derfor liker ikke ho det heller, veldig synd at det skal være slik.

heldigvis har meg å sambo vært sammen i 5 år, å har det så utrolig bra. har vært hos legen i dag å fått termin den 31 juli.. hehe.. litt rart siden vesla mi er født 22.. hehe...

sambo mente jeg var vinteryr å ikke vår yr.. hehe..

tusentakk nok en gang, fint jeg kan dele gleden min me noen, å håper at det snart klaffer til for alle andre...

klem fra meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...