lillemor18 Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 å nå sitter den.. hihi er så utrolig glad.. har ei lita jente på 17 mnder fra før av, vi trodde dte kom til å ta lang tid å bli gravid men den gang ei. er så utrolig lykkelig, å må få dele gleden min me noen siden vi har bestemt oss for å ikke fortelle det til noen i familien eller venner før etter jul.. så det ikke blir prata om for mye for vet det er noen i familien som ikke kommer til å like det... (å jeg er ikke 18 leneger men registrerte meg her inne like før gulljenta mi kom å da var jeg 18)
Clemencia Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Gratulerer - og håper de litt negative i familien din til slutt gleder seg de også! :-) Så heldig du er! :-) Lykke til videre.
madisen Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Gratulerer sååååå masse. Hvorfor skulle ikke noen like det?? At folk som ønsker og planlegger barn får det?
lillemor18 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2007 hei.. tusen takk for alle gratulasjoner:) de liker det ikke fordi de mener vi er for unge, min svigermor mener vi burte vente til vesla er 7 år me å få en ny siden ho gjore det, å min mor liker ikke min samboer derfor liker ikke ho det heller, veldig synd at det skal være slik. heldigvis har meg å sambo vært sammen i 5 år, å har det så utrolig bra. har vært hos legen i dag å fått termin den 31 juli.. hehe.. litt rart siden vesla mi er født 22.. hehe... sambo mente jeg var vinteryr å ikke vår yr.. hehe.. tusentakk nok en gang, fint jeg kan dele gleden min me noen, å håper at det snart klaffer til for alle andre... klem fra meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå