blond Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 vil ikke det tiltrekke flere mus og rotter inn i huset i tillegg til å fôre dem som allerede bor inne??
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 hehehehehe.. jeg tror ikke at de kjenner det på lukta langt unna altså. i så fall ville det vel vært vanskelig å boss-spann inne for oss alle.
blond Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2007 tja.. de tiltrekkes jo av fersk mat...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 hehe..de fleste mus kommer inn i hus fordi det er kalt ute.. ikke fordi det er fersk mat i skapet liksom.
blond Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2007 Skal slutte å fyre, jeg, så blir det bare en mus i dette hus!
Inga Bling Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 Bruk mat som ikke blir bedervet. Nøtter funker som fjell. Og vi fanger en og annen mus på høsten når de kryr inn. Men nå har vi ikke fanga mus på over en mnd og antar at problemet er løst. Skaff deg katt. Musa skyr lukta av katt.
Northernlights Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 Mus MÅ ha ny musefelle hver gang. De lukter død om man har drept mus i dem før,og skyr fella (iflg gubben) OG, det jeg har funnet ut er den beste snackes de vet om, er nugatti eller rett og slett et gummidrops. Men amerikanske mus er kanskje annereldes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå