henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Det er komt nye resultater fra forskning om at å trene bekkenbunnsmuskler gir raskere og bedre fødsler samt å komme tilbake i form etter fødsel går raskere. Er 5 dager over termin så dette kom litt sent for meg, men håper dette rådet er til nytte for dere her inne:)
Makko med to små gutter Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Sikkert et nyttig forslag, men hvordan? Lurte på om jeg skulle ta meg en tur til naprapat for å få forebyggende trening og tøye øvelser....
henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2007 http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322261 står her:)
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 ja den er jeg sikker på at stemmer! er gull verdt å ha litt muskler til fødsel ja!!hehe... kan trygt si at en lærer av sine feil her!!hehe.. trente ikke så særlig med min første, å det kan dere tro æ angra på da æ skulle føde!! så her er det knipe øvleser osv til den store gullmedaljen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå