Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 føles det ut som om man må tisse og så blir det bløtt i truse, eller renner det uten at man merker noe på forhånd?hvor mye og hvor ofte renner det da?kan man lekke litt en dag, og så være tørr i noen dager?
aragon Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Kom akkurat fra sjekk på føden fordi jeg hadde mistanke om lekkasje. Har merket at det plutselig har rent litt 3 ganger nå og siste gang ble jeg våt i bind og gjennom på tightsen, men det var liksom ikke så mye så var veldig usikker. Hvis du er i tvil ring og få en sjekk da vel.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 var det lekkasje til deg da?kjente du noe forvarsel på at det ble bløtt?ble bløtt i trusa i går natt da jeg var på vei for å tisse,men tror nok at det var urin, at jeg ikke klarte å holde helt på d.
mamma til 2 små:=) Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 jeg har vert på føden 2 ganger pga det men det jeg hadde tisset du skal sjekke farge og lukt....fostervann er blankt og lukter søtt men ring opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå