maika<3 Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Er det noen her som har kjøpt juletrefot fra plantasjen? Jeg skjønner ikke helt hvordan den skal brukes. Den heter Super Grip og er en juletrefot uten skruer. Noen som vet hvordan den skal brukes?
TurboPrinsessen:-) Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Hvis den er lik den jeg kjøpte i fjor, så skal de røde dingsene løsnes, så setter du bare treet rett ned og den låser seg. Teit forklart, men klarer ikke bedre akkurat nå.. hehe..skjønte du noe? Skulle liksom være så veldig enkelt, men det synes ikke jeg. Måtte ha hjelp for å få det rett i fjor....
LisaColli Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 jeg er ekspert, jobber der,haha:P hvis det er den jeg tenker på, med 4 (?) tagger, så dytter du bare stammen hardt ned så vil treet sitte fast. når du skal ha det opp igjen, vrir du hele treet så åpnes taggene!
LisaColli Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 altså man vrir det rundt mot venstre tror jeg.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 sånn var det ja.. husker det nå.., er jo et helt år siden jeg gjorde det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå