Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er den typen spørsmål man kun stiller om man egentlig vil bli spurt selv, så jeg får spørre, daniel, har du fått krem på trompeten siden sist?

Skrevet

nei, det eneste jeg har gjort siden sist vi kommuniserte her inne er å sove, spise og tatt 2 pils på den lokale puben. overhodet ingen krem på trompeten

visste du forresten at det er uhøflig å svare på et spørsmål med ette nytt spørsmål?

Skrevet

Ikke når tanken er så god som den var her, da veier det at jeg gir deg mulighet til å komme fram med noe du brenner for mye tyngre enn at jeg svarer med spørsmål.

Ellers har jeg hatt en damefri dag, bortsett fra den lille damen som bor her, og som har vært inne ei uke og derfor begynner å slippe opp for nye ting å finne på helt på egen hånd. Så jeg har smultringdeig i kjøleskapet, og dessuten et juletre ferdig pynta - og det er fire meter i diameter nede, det største treet sett i private hjem noensinne. Man kan si jeg har juletre med litt stue rundt, men egentlig har jeg faktisk en god del stue også. Kunne arrangert Wasaloppet i egen granskau, faktisk. Men ingenting av dette er særlig damemagnetisk - heller innadvendte aktiviteter. Dessuten sovna jeg akkurat på sofaen til Bye og Rønning, og er våknegretten.

Skrevet

du er for god noen ganger

lykke til med juletreet, det hørtes....bredt,..ut :)

jeg tror faen ikke jeg gidder å ha juletre i år

Skrevet

Veit du hva - alle trenger juletre. Selv om ting er døve innimellom. I alle fall trenger man tilgang på et lite et. Det kjennes bedre ut enn å piske seg sjøl med at man ikke gidder. Kjøp et lite et i potte på Plantasjen, 80cm, og pynt litt, litt stæsj og glæm må du ha, uansett, ellers blir du bare enda mer nedtrykt. Du kan dessuten komme og ta, se og lukte på mitt når som helst, jeg er så imponert over det at jeg egentlig vil ha besøk av alle hele tida.

Skrevet

joa, men vi skal tilbringe jula uttabys.....kommer til å reise før helga og kommer ikke hjem før nærmere nyttår. jeg har rett og slett ikke samvittighet til å la plantasjetreet være her aleine....det er det som hadde gjort meg mer nedtrykt vøtt, den vanlige nedtryktheten min suger jo uansett og i jevn mengde, trenger ikke mer.

jeg kunne kommet å sett treet ditt, av en eller annen grunn har jeg på følelsen ar du ikke bor så langt herfra.

Skrevet

Skulle ikke forundre meg om du bor ... om ikke her, så rett vestafor.

Nei, nå skal du ikke vike unna tre-anskaffelsen. Dere skal ha tre å komme hjem til - et hus uten tre i romjula gjør hele juleferien kortere, tro meg! Plasttre, greiner i krukke eller hva som helst, men treløst vil gi deg vinterdeppings til langt etter at alle de fine damene har begynt å kle av seg til våren, samt at du må regne med årevis med psykologtimer for ungen.

Skrevet

aah...møkk!

ok jeg skal høre med lillemas i morra, noe som kommer til å resultere i mas om rosa tre med ponnier til pynt

jeg skal ha juleferie ut januar jeg, og psykologer er gode greier, vi bruker hver vår allerede :)

Skrevet

Juleferie er ikke de dagene man har fri på papiret, det er de som kjennes som jul. De med tre. Og tre med ponnier er ingen hindring - vi har et skjelett og en medalje fra Barnas Skidag på vårt, førstnevnte fra eldstemann var fire og mente at skjelettet som var det fineste han hadde også måtte kunne pynte, og siste var minsta sin ide i år. Free your mind and your ass will follow!

Sorry om jeg kødda med psykolog om det er realitet - kjenner deg ikke..

Skrevet

jada, de dagene som kjennes som jul er veldig bra de

skjelett og skimedalje høres gromt ut, det handler jo om hva ungene syns er fint, ikke hva den store boka om jul sier om hva som kan henges på treet

trenger ikke være sorry, jeg hadde ikke skrevet det omjeg ikke tålte kødd om det :)

Skrevet

Ser at your ass has followed, hehe. Nei, juleboka må dø. Og det samme må designbladenes minimalistjul. "Vi har alltid bare to farger til jul, i år er det dyp fiolett og cappucino, med en gjenklang av glitter og mystikk" meg langt opp i toern. Bittelite tre, en liten ponny i julekrybba og aldri så lite glitterrosa silkebånd - strålende.

Jeg har forresten ei krybbe med to Mariaer, to Jesusbarn og ingen Josef. Egentlig sier det mest om dem som spikka den - at det ikke kom med en josef var litt spenstig - men det ene settet Maria og Jesus kan jo ikke settes på gata i jula bare fordi de er lagd i leire og ikke passer inn - det blir jo "ingen rom i herberget" i dobbel potens. Ungen (den som ikke er too cool for jul) digger oppsettet men lurer på hvorfor den ene Mariaen er innfeit og den andre radmager.

Skrevet

hehe

du har rett...vi må ha ett tre med sjel...og rosa ponny!

alternativ julekrybbe hørtes også fæntæstic ut...og hvorfor ikke lære de at mariaer kommer i alle former og fasonger....for det gjør de jo.

Skrevet

Nemlig. Og siden det er tre konger er det jaggu menn nok uansett - to Maria er hyggelig, så kan de sove på skift. Og så insisterer jeg på at engler er damer, selv om bibelen sier annet. Alle glansbilde-englene mine er nemlig damer. Og de kommer også i alle fasonger.

God julenatt...

Skrevet

...så da konkluderer jeg med at vi ikke har sjekka noen damer i dag.

gudnait

Skrevet

sjekker du da Daniel? har ikke du hun pene?

Skrevet

nei, jeg er ferdig som sjekker, og er stappfornøyd med det

tror faktisk det var hun pene som sjekka opp meg

Skrevet

Hvordan sjekka hun pene opp deg? jeg har liksom bare følelsen at du ikke er så lett å sjekke opp.

Skrevet

du har liksom det ja?

hvis du hadde signert med nick så kanskje jeg hadde fortalt det

sug lut: busk i boks

Skrevet

Det er bra daniels superjul - er småtta fornøyd? Hengt på noen rosa ponnier ennå?

Skrevet

julemasebråkesøt er stappfornøyd

ingen ponnier enda....hehe

nå skal vi ut å spise julelunsj, tar med en ponni da vi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...