Gå til innhold

frustrasjon av venninner!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg ber ei venninne om å ikke si til noen at jeg er gravid siden jeg ikke er 12 uker på vei ennå, hvorfor i svarte horeland tror hun da at det er greit å trykke på magen min og smile foran mange av mine uvitende bekjente? For de skjønner hvertfall ikke ståa når hun bruker slikt avansert kodespråk sant? Det er ikke greit å trykke på magen min i utgangspunktet, og hvertfall ikke nå! I tillegg har hun en mening om alt. Jeg må ikke gjøre slikt, men slikt. *grrr* Når jeg sa det til henne, sa hun at : ÅHHH! så gøy! Jeg må si det til ... og ... og ... . Så sa jeg at nei, det skal du alldeles ikke, hvorpå hun svarte at "men bare henne da???? hun sier jo ikke noe videre!!"

Det er mitt og sambos valg når og til hvem vi velger å si det til, og skulle nå ønske at jeg ikke hadde sagt noe til henne. Hun ble i tillegg sur når hun fant ut at min beste venninne gjennom maaaaaange år fikk vite det lenge før henne....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff!!! sånne venninder liker jeg absolutt ikke!!!! jeg har ei som er så lik den du beskriver at det kunne nesten vert samme person!!

Sånne som dem børr man holde seg langt unna, for det er absolutt ikke noe å samle på!!

Skrevet

Jeg er enig i at dere bestemmer selv hvem dere forteller det til og når...

Men når du først har sagt det til din beste venninne + en venninne til...så begynner det nok å spre seg fort, om du vil det eller ikke.

En ting har jeg lært med åra. Det du ikke ønsker at skal ut til andre får man holde helt for seg selv. Hvis man forteller det til en person, så må man bare regne med at det vil spre seg fort.

Gi klar beskjed når du forteller folk det at dette er din nyhet, og at du vil sette pris på å fortelle det til folk selv :o)

Skrevet

joda, er klar over at det sprer seg fort, og det er ikke det som er poenget her heller. Spiller ingen rolle om mine venner vet det og slikt, men at hun mener at hun at hun har automatisk rett til å si det til sine venninner igjen, som jeg overhodet ikke kjenner etter at jeg har sagt at jeg ikke vil at hun skal si dette er irriterende. Å jeg har jo sagt at jeg gjerne vil fortelle det til folk selv, men det virker som om hun ikke bryr seg nevneverdig om mine ønsker rundt dette temaet. Det var det som var irriterende her.

Skrevet

Syns iallefall at det er unødvendig av henne å hinte til dine bekjente ved å trykke på magen din og smile. Hun er vel en sånn irriterende person som elsker å vise til andre at hun vet noe de ikke vet, og vil være først ute med alle slags nyheter. Hun føler vel at hun blir mer populær hos de som ikke vet, men gjerne vil vite da.. Og elsker den oppmerksomheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...