Sessa ruger igjen... Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Var hos legen med henne for tre uker siden og fikk bricanyl, men så var hun ikke like trang i pusten dagen etter så da har hun ikke fått noe av den. Hun har hosta hver kveld/natt, ikke noe særlig på dagen. Har fått solvipect (?). Nå er det tredje gang på de siste to ukene at hun hoster så hun kaster opp. Huff, synes så synd på jenta mi! What to do? Ga henne bricanyl nå for syntes hun pustet litt rart.
Gulosten™ Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Du går til legen igjen og ber om henvisning til spesialist. Langvarig hoste kombinert med natthoste kan komme av astmatiske lidelser.
Sessa ruger igjen... Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2007 Prøver for å se om jeg får flere svar i dag. Synes ikke hosten minner om en typisk astma hoste. Mamma har også hørt hosten og hun mener det samme. Skal bestille legetime i morgen, men i og med at det er så diffust dette problemet ("Hun hoster skikkelig på kvelden/natten") så tenkte jeg at det kunne være godt å ha noen forslag om hva det kan være når jeg kommer til legen.
Blue Lady Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Lucas hostet hele første vinteren han var i bhg, hoste hver natt heeeele vinteren, Fikk ingenting hos legen, dette var noe han kom til å vokse av seg.. Vi var hos øre-nese-hals speisalist for å se om det kunne være noe der som plaget han, men han var helt fin. Om sommern var han frisk, og nå i vinter begynte det igjen. Vi dro til legen og nesten krevde å få prøve astma medisiner for å se om det hjalp, og det gjør det!!! Han er som en ny unge etter vi begynte med det! Lucas har heller ikke hatt typisk astmahoste.
Sessa ruger igjen... Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2007 Crap.... huff, håper virkelig ikke det er det som blir utfallet her.
Blue Lady Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Nei det er ikke så moro å få den diagnosen, men samtidig veldig godt å ha medisiner som fungerer, slik at han kan ha det bra ) Han sover godt om natten og får ikke voldsomme hostetokter på dagen når han er ute, ny unge har vi fått. Astmamedisiner er ikke farlige, hadde vært værre om jeg hadde proppa i han f.eks Cosylan som ikke er så bra. Heldigvis er det mange barn som vokser det av seg når de blie eldre.
Silja FullFres McQueen Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 Gi henne Bricanyl to-tre ganger utover dagen, så det får tid til å virke. Funker som fy på Minsten her.
Blue Lady Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 Blir hun ikke veldig skjelven av det? JEg blir helt rar av å ta Bricanyl.. skjelver (er det et ord forresten? hehe) hele meg... kjemperart og ekkelt
Silja FullFres McQueen Skrevet 17. desember 2007 #9 Skrevet 17. desember 2007 Ikke min Minsten hvertfall. Merker ingenting på han, bortsett fra at han ikke hoster om natta da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå