Gå til innhold

Ca 13 min mellom hver vee...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det begynt,men de er ikke vonde eller noe,men snakket med føden og de mente det var i gang pga andre symptomer,men det tar jo SÅ lang tid!!! Noen som vet hva som kan hjelpe for å få fortgang i det? Har vært ute å gått tur,men nei da... Har ikke lakser olje heller... Så vær så snill noen,om dere vet noe så svar meg. :) Da blir jeg kjempe glad.. Er 4 uker til termin,men det var ikke noe i veien for om han kom nå sa de på sykehuset... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj, spennende:) når har du termin da? jeg har den 10 januar! er vel ca like langt som meg du da??:)

Skrevet

Mitt råd: slapp av. Det er vanskelig, men om du ikke får sove, så forsøk i alle fall å hvile.

13 minutter- da kan det være maaaange timer igjen, og det er på slutten du virkelig trenger kreftene dine. Så istedenfor å spurte opp og ned trapper, så ta det med ro og la kroppen få ordne opp:)

Skrevet

Terminen er 14 januar og jeg har jo så mye energi akkuratt nå,men skal legge meg litt senere om jeg får sove.. er jo så spennende og forrige gang jeg fødte gikk det over 20 timer,så vet jeg trenger energien til siste innspurt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...