Krokka og prinsessa Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Lillemor hadde litt blodslim i bæsjen da vi skiftet på henne i kveld. Hun er 2 og en halv måned, og får kun morsmelk. Hun har sutret en del i kveld, og prompet en del. Noen som har opplved dette før? Er det grunn til bekymring?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Jeg ville tatt en tur til legen i morgen uansett for sikkerhets skyld, men sannsynligvis er det bare en rift i endetarmsåpningen. Bop fikk blod i avføringen da hun hadde diare, og da hadde hun rett og slett blitt litt sår nederst i endetarmen. Dro til legen da for å være på den sikre siden siden det er så skummelt dersom det skal vise seg å være noe annet. Jeg ville tatt det helt med ro i kveld men fulgt med litt ved bleieskift. HUn er sikkert sutrete fordi hun er litt sår. Ring heller legen i morgen tidlig og be om en time.
Krokka og prinsessa Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2007 Takk for svar. Tenkte jeg skulle se det an. Dersom det ikke kommer mer skal jeg vente til jeg skal til helsesøster på tirsdag, og nevne det for henne der. Men dersom det kommer mer skal jeg ringe lege i morgen ja!! Men jeg lurte bare på om dere der ute hadde flere erfaringer?
selma07 og engel Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Jeg har ei venninne som har en baby som blør fra tarmene når moren drikker melk eller spiser noe med melk i. Ekstrem intoleranse, men har du drukket eller spist noe med melk i? Kan slå ut på magen til babyen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå