Gå til innhold

Flere gledelige mailer fra barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg nevnte for en måneds tid siden at vi fikk mail fra barnehagen vår om at på grunn av god økonomi på slutten av året, så var desember betalingsfri måned.

I forrige uke så fikk vi en ny mail med informasjon om at styret i barnehagen har bestemt å kjøpe inn vinterdresser til alle barna. Så kan foreldrene få låne dress tilpasset sitt barn for bruk privat og i barnehagen så lenge barnet går der. Når barnet slutter eller vokser ut av dressen må den leveres tilbake. (dresser fra Reima).

Føler vi blir veldig godt tatt vare på i barnehagen og tøtta får lunsj/fruktmåltid der (en varm lunch i uka) mens vi sørger for brødmaten til frokosten. De eldste barna er på turer stortsett to ganger i uka (blir tur på vår også når hun bare blir litt større)

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, så utrolig bra =)

Hvor er dette? =)

Skrevet

Wow, det må jeg si. Hva slags barnehage er dette da? Lurer litt på dette med dresser.... Hva om noen roter bort en dress, eller barnet får laget hull i den eller ødelagt den på andre måter, hva skjer da?

Skrevet

Motbakken barnehage i Trondheim. En liten privat småbarnsbarnehage hvor de er 6 ansatte og 16 barn :)

Skrevet

De kommer til å utarbeide retningslinjer når det gjelder utlån, for eksempel ved skade/erstatning (men det skulle bare mangle spør du meg)

Skrevet

kanskje barnehagen din tar litt for høy månedspris i utg.pkt da?

(Vi har ikke betalingsfri måned eller reima-dress altså, men varm middag 2 g i uka, frukt, og brødmat selfølgelig. De er på turer 2 g i uka, og låner en gymsal 1 g i uka til morsom utfoldelse. Vi bor også i trondheim. )

Men uansett bra at dere får en månded gratis da, og godt å høre at du er fornøyd med barnehagen, for jeg hørte rykter om at barna var for mye innendørs i den barnehagen, så det er godt å høre det ikke stemmer! :)

Skrevet

Vet ikke hva du mener med litt for høy månedspris, men vi betaler 300 kr i matpenger i måneden i tillegg til vanlig makspris.

Skrevet

Vi har også betalingsfri måned i desember, privat barnehage i Trondheim (ikke familiebarnehage....). Det er supert syns jeg.

Barnehagen står for all mat hos oss da, baker brød selv og greier, middag to dager i uka, frukt og yoghurt. De får frokost, lunsj og etter-duppen-mat. Eneste vi må ha med er matpakke når de skal på tur.

Mye fine barnehager i Trondheim ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...