Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Har blødd litt i underlivet idag, men det har ikke kommet fra sjeden. Ei heller har det vært blødende hemorider ved analen. Det er små sår/rifter oppe ved klitoris og ved inngangen til sjeden. Sett med speil og fått hjelp av sambo. Det er også hovent der nede, og svir og klør litt innimellom. Jeg har tatt bind på, men det har kun kommet når jeg er på do. Tørker meg veldig forsiktig, og da kommer det litt. Vet jo at dere kansje vil svare at jeg må gå til legen, men er interesert i å vite om det er noe som bare går over av seg selv om et par dager. Det kommer ikke av sex, for det har vi ikke hatt på en stund.... Dumt å gå til legen og ta en gu om det ikke er noe som kan gjøres. Er jo ikke så behagelig å gjøre det heller, og jeg har en ganske kjekk lege (kan jo evt be om en kvinnelig lege på samme legesenter) Fint om noen vet, prøvd å lese litt i bøkene jeg har for å finne ut hva det kan være- men ble ikke noe klokere. Eneste jeg har hørt gravide kan få er soppinfeksjon eller urinveisinfeksjon. Ingen andre plager, og ikke utslag på noe i urinen ved sist kontroll hos jordmor for en ukes tid siden. 30+0 idag
Erisa* Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Hva kan jeg si... Gå til legen! Hvis det "bare" er en uvi eller soppinfeksjon (kan høres litt ut som det siste), så er det greit å finne ut av det, slik at du kan få riktig behandling. Blod der nede bør sjekkes ut uansett. Det er ikke dumt å gå til legen pga noe sånt. Forstår at du kvir deg litt for en gu, men det er mye dummere å gå med det så lenge at det blir verre! Uvi kan gi tidlige rier eller nyrebekkenbetennelse, sopp kan bli ganske ekkelt etter hvert, med mer sår og sånn. Uten å se på og ta en prøve er det ikke mye man kan si, dessverre:) Lykke til, og beklager at jeg ikke hadde et bedre svar til deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå